14:21

کارگردان نمایش “ماه بر تَرکِ اسب پیر” گفت: این اثر نمایشی به صورتی متفاوت به اجرا می‌رسد که به زعم من تازه است و معتقدم این نمایش در ذات خود ترکیب سینما و تئاتر است.
به گزارش روابط عمومی نمایش “ماه بر تَرکِ اسب پیر”، این نمایش به قلم و بازی ایوب آقاخانی و کارگردانی محمد عبدالهادی دی ماه 1400 در تماشاخانه مهرگان به روی صحنه خواهد رفت.
محمد عبدالهادی کارگردان نمایش “ماه بر تَرکِ اسب پیر” در خصوص نحوه اجرای این کار عنوان کرد: چند سالی بود که به دنبال متنی خوب به لحاظ قابلیت‌های نمایشی که بتواند پاسخگوی علاقمندی من به سینما هم باشد، برای اجرا در یکی از سالن‌های تئاتر بودم و در نهایت این نمایشنامه را به قلم ایوب آقاخانی پیدا و انتخاب کردم.
وی افزود: من تا کنون بیشتر کارهای تصویری انجام داده‌ام و به علت علاقه زیاد به تئاتر و تحصیل در رشته تئاتر، تلاشم بر این بوده که تقریبا سالی یک تا دو نمایش در مقام کارگردان و یا تولید، کار کنم.
عبدالهادی تصریح کرد: تلفیق هنر نمایش با ویدئو در کارهای نمایشی تاکنون انجام شده اما این نمایشنامه قابلیت داشت که بتوانیم به شکل جدیدتری این اتفاق را رقم بزنیم.این یک تجربه است.
این کارگردان با تاکید بر استفاده کارگردانان جوان از متن‌های نویسندگان داخلی افزود: متن های نویسندگان خودمان قابلیت‌های بسیار زیادی جهت ایده‌پردازی‌های نو دارد و ایده‌های جدید در نحوه اجرا و طراحی نمایش‌ها می‌تواند به آشتی مجدد مخاطبان ودوستداران تئاتر با این هنر ارزنده منجر شود که امیدوارم مخاطبان از این کار ما نیز استقبال کنند.
نمایش ” ماه بر تَرکِ اسب پیر” به تهیه کنندگی مهدی علینژاد، به قلم و همچنین با بازی ایوب آقاخانی و کارگردانی محمد عبدالهادی دی ماه 1400 که در سالن شماره یک تماشاخانه مهرگان به روی صحنه خواهد رفت.
در خلاصه ی این نمایش آمده است: در یکی از طولانی ترین شب‌های زندگی “مهندس داوود مینو” پناهنده ایرانی در کلن، خبری از زادگاهش مشهد به او می رسد…. خبری که زندگی‌اش را دگرگون می کند…

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *