13:09

فیلمبرداری “مهمانی سایه ها” در تهران به پایان رسید و این روزها مراحل تدوین را سپری می کند.
به گزارش رسیده، “مهمانی سایه ها” به کارگردانی جمشید عبداللهی مدتی پیش در تهران کلید خورد و با فیلمبرداری در لوکیشن های تهران و کرج پس از ٢٢ روز کار شبانه روزی به پایان رسید.
جمشید عبداللهی علاوه بر کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی این فیلم، تدوین آن را نیز بر عهده دارد.
مهمانی سایه ها درباره 4 سارق یک طلافروشی است که درگیر خیانت به هم و ماجرای عاشقانه می شوند و کشکمش های بعدی که مخاطب را با خود همراه می کند.
تصویربردار و نور پرداز فیلم محمد نادر قشلاقی و طراح صحنه مهران بهرامی است.
در اولین فیلم سینمایی جمشید عبداللهی مرتضی حسن لو، شهاب عباسیان، رامین‌قربانی، رضاجهانی، میثم مجاوری، مهرنوش ستاری به عنوان بازیگران اصلی و محمد متین نوروزی، مهیار غفرانی، ابوالفضل وکیلی پور و پارسا مرادزاده به عنوان بازیگران کودک و نوجوان ایفای نقش می کنند.
جمشید عبداللهی پیش از این نویسندگی و کارگردانی چند فیلم کوتاه و نیمه بلند را در کارنامه دارد که جوایزی نیز برای او به همراه داشته اند.
عوامل “مهمانی سایه ها” عبارتند از: تهیه کننده، نویسنده و کارگردان جمشید عبداللهی، مدیر تصویربرداری محمد نادر قشلاقی، برنامه ریز نگارنقوی، طراح صحنه و لباس مهران‌بهرامی، منشی صحنه ساغر (زکیه) نظافت، طراح گریم نعیم میرالی، مجریان‌گریم نوید میرالی، مژگان عزتی جمالپور، صدابردار مسعود حسینی،دستیارصدا محمد کریمی، دستیاران تصویربرداری امید راعی محمود قشلاقی و امیر نجف، دستیار کارگردان یاسین، دستیار صحنه علیرضا تهرانی، سینه موبیل ابوذر فرمانی، خدمات جلال شعبانی، عکاس حسینی.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *