15:59

ریدلی اسکات قصد دارد ۲ تدوین طولانی‌تر از ۲ فیلم اخیرش را منتشر کند.
به گزارش مهر به نقل از اسکرین رنت، ریدلی اسکات می‌خواهد ۲ تدوین طولانی‌تر از ۲ فیلم جدیدش «آخرین دوئل» و «خانه گوچی» منتشر کند.
این کارگردان سرشناس که برای آثار کلاسیکش شهرت جهانی دارد هم‌زمان با اکران جدیدترین فیلمش «خانه گوچی» که از ۲۴ نوامبر روی پرده رفته، این خبر را اعلام کرد.
وی در این فیلم امپراتوری مجلل مد ایتالیا یعنی گوچی و خانواده وی را پس از آنکه عروس خانواده قصد قتل همسرش را کرد به تصویر کشیده است. لیدی گاگا و آدام درایور بازیگران نقش این زوج هستند.

این فیلم با اکران در تعطیلات هفته شکرگزاری و در سومین روز اکران به فروش ۱۴.۹ میلیون دلاری در گیشه آمریکا رسیده است، اما «آخرین دوئل» که داستانی قرون وسطایی را تعریف می‌کند و ۱۵ اکتبر اکران شد فروشی ناامید کننده برای استودیو قرن بیستم را رقم زد و اسامی بازیگران مشهورش از مت دیمون تا بن افلک و آدام درایور به فروش آن کمکی نکرد.
اسکات در مصاحبه جدیدی با پادکستی سینمایی گفته تدوین بلندتری از این ۲ فیلم را در نظر دارد.
وی گفته است: آنچه بیرون می‌آید فیلم است و من کاملاً مسئولش هستم. قصد هم ندارم بگویم تدوین جدید یک کات چهار ساعته خواهد بود. نه همین نسخه بیش از دو و نیم ساعت است و خودش طولانی است، به فاکتور شکست هم واقفم و نمی‌خواهم مخاطب هنگام خروج از سالن بگوید: خدای من، چقدر طولانی بود. اما فکر می‌کنم تماشای فیلم در خانه وضعیت بهتری دارد، چون می‌توانی فیلم را متوقف کنی و چیزی بخوری و دوباره برگردی ادامه بدهی. به همین دلیل احتمالاً یک کات کارگردان انجام می‌دهم – یک کات طولانی. در واقع کات کارگردان نخواهد بود، کات طولانی است.
مشخص نیست چند ساعت صحنه حذف شده از «خانه گوچی» وجود دارد، اما با توجه به اینکه کارگردان به طور کل در زمان فیلمبرداری فیلم‌های بیشتری می‌گیرد، احتمالاً متریال یک تدوین طولانی‌تر موجود است. اسکات پیشتر هم نسخه‌های طولانی‌تر ۱۱ فیلمش از جمله «بلید رانر»، «بیگانه» و «گلادیاتور» را منتشر کرده است. به نظر می‌رسد وی به قول جدیدش هم پایبند باشد و ۲ فیلم «آخرین دوئل» و «خانه گوچی» هم به این فهرست افزوده شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *