12:10

تام هالند تایید کرد که در نقش فرد آستر در فیلم زندگینامه‌ای از این بازیگر مطرح دوران کلاسیک ظاهر می‌شود.
به گزارش مهر به نقل از ورایتی، تام هالند بازیگر «اسپایدرمن» به نظر می‌رسد باید لباس‌های پرواز را عوض کند و به جای آن کفش‌های رقص به پا کند.
بازیگر ۲۵ ساله فیلم‌های ابرقهرمانی دیروز به صورت رسمی تایید کرد که در نقش فرد آستر بازیگر، رقصنده و خواننده افسانه‌ای ظاهر می‌شود و در این فیلم زندگینامه‌ای سونی جلوی دوربین می‌رود.
امی پاسکال تهیه‌کننده نامزد اسکار به تازگی گفت از هالند برای بازی در نقش آستر دعوت کرده است، اما هالند در مصاحبه با آسوشیتدپرس تایید کرد هر چند این پروژه هنوز در مراحل اولیه است اما او پا جای این هنرمند می‌گذارد.
وی افزود: فیلمنامه یک هفته پیش آماده شد، هنوز نخواندمش چون هنوز آن را به من نداده‌اند.
هالند گفت پاسکال فیلمنامه را دریافت کرده و من قرار است در این نقش بازی کنم.
این بازیگر از سابقه مجری‌گری برخوردار است به همین دلیل خیلی جای شگفتی ندارد اگر او در نقش این خواننده و رقصنده بازی کند. ضمن اینکه وی حرفه بازیگری خود را در صحنه‌های نمایشی لندن با بازی در نقش اصلی نمایش موزیکال «بیلی الیوت» از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰ آغاز کرده است.
رقص پای فرد آستر در دنیا مشهور است و وی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین رقصندگان تمام دوران شناخته می‌شود. وی بازیگر بیش از ۳۰ فیلم موزیکال بود و علاوه بر آن در برادوی و وست‌اند لندن در طول هفت دهه فعالیت حرفه‌ای‌خود بارها بازی کرد.
این تنها پروژه‌ای نیست که قرار است با تمرکز بر فرد آستر ساخته شود و جیمی بل در آینده در فیلمی از آمازون قرار است در نقش آستر ظاهر شود. در این فیلم مارگارت کوالی در نقش جینجر راجرز جلوی دوربین می‌رود.
هالند پیش از آنکه در نقش آستر ظاهر شود برای آخرین بار در نقش پیتر پارکر دیده می‌شود و لباس اسپایدرمن را به تن می‌کند. این هفتمین حضور وی در نقش ابرقهرمان پرفروش سینما در فیلم «راهی به خانه نیست» از ۱۷ دسامبر راهی سینماها می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *