12:47

برنامه اجرا‌های تالار‌های تحت مدیریت بنیاد فرهنگی هنری رودکی در هفته نخست مرداد ماه سال جاری اعلام شد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، بر این اساس گروه موسیقی پالت یکشنبه دوم مرداد ماه ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت اجرا خواهند داشت و تالار رودکی نیز ساعت ۲۱ پذیرای گروه موسیقی سازبند است.
دوشنبه سوم مرداد ماه گروه موسیقی آلنام (آذری) ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت به صحنه خواهند رفت و رسیتال فلوت نیز ساعت ۲۱ در تالار رودکی اجرا می‌شود.
گروه موسیقی لیان سه‌شنبه چهارم مرداد ماه ساعت ۱۸ و ۲۰ در فرهنگسرای نیاوران اجرا خواهند داشت. همچنین گروه موسیقی هوران در این روز ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت به صحنه خواهند رفت. کنسرت آنسامبل ساز‌های بادی و زهی مرکز آموزش بنیاد رودکی نیز ساعت ۱۷ و رسیتال فلوت ساعت ۲۱ در تالار رودکی اجرای موسیقی دارند.
گروه تنبورنوازان چریکه با نوازندگی و آهنگسازی داوود آزاد چهارشنبه پنجم مرداد ماه ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت کنسرتی اجرا خواهند کرد. در این روز گروه موسیقی خلیج‌فارس ساعت ۲۱ در تالار رودکی به صحنه می‌آیند و فرهنگسرای نیاوران نیز ساعت ۲۱ میزیان گروه موسیقی لیان خواهد بود.
پنج‌شنبه ششم مرداد ماه نیز ساعت ۲۱ گروه موسیقی لیان در فرهنگسرای نیاوران به صحنه می‌روند.
همچنین طی این هفته به جز شنبه، نمایش «دیو و دلبر» ساعت ۱۸ در تالار وحدت و نمایش «درخشش» ساعت ۲۰ در تالار حافظ میزبان مخاطبان تئاتر خواهند بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *