17:23

مینی‌سریال انیمیشنی «خانواده کرودها:درخت خانوادگی» به زودی از شبکه‌های هولو و پیکاک پخش می‌شود.
به گزارش میزان، سریال انیمیشنی «خانواده کرودها: درخت خانوادگی/ The Croods: Family Tree» که با الهام از پویانمایی «خانواده کرودها: عصر جدید/ The Croods: A New Age» محصول سال ۲۰۲۰ استودیوی دریم ورکس که قسمت دوم از انیمیشن موفق «خانواده کرودها/ The Croods» بود، برای اولین بار در تاریخ ۲۳ سپتامبر برابر با ۱ مهرماه ۱۴۰۰ از شبکه‌های استریم پیکاک و هولو پخش خواهد شد. مارک بنکر و تاد گریمز نیز نقش تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه را برعهده دارند.
کلی مری تران در این سریال برای صداپیشگی کاراکتر دان بترمن برگشته و به ایمی لندکر در نقش اوگا، کیف وندن‌هول در نقش گراگ، الی دیکسون در نقش ایپ، دی بردلی بیکر در نقش سندی، آرتمیس پبدانی در نقش مادربزرگ، درین بروکس در نقش پسر، متیو واترسون در نقش فیل و ایمی رُزاف در نقش هوپ ملحق شده است.
آخرین محصول تلویزیونی مرتبط به مجموعه کرود‌ها یک سریال انیمیشنی ۲ بعدی بود که طی چهار فصل در سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ از نتفلیکس پخش شد. انیمیشن «خانواده کرودها» یکی از پویانمایی‌های محبوب دنیای سینماست؛ دو فیلم این مجموعه با حضور صداپیشگانی، چون اما استون، رایان رینولدز، نیکلاس کیج، کاترین کینر، کلوریس لیچمن و کلارک دوک تاکنون در مجموع ۸۰۰ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *