16:05

«جی هوپ» خواننده کُره‌ای و یکی از اعضای گروه مشهور «بی تی اس» به عنوان نخستین هنرمند کُره جنوبی در یک جشنواره موسیقی بزرگ آمریکایی اجرا می‌کند.
به گزارش ایسنا و به نقل از رویترز،‌ «جی هوپ» خواننده گروه «بی تی اس»‌ در ماه میلادی جاری در جشنواره سالانه «لالوپالوزا» که در شیکاگو برگزار می‌شود، اجرا خواهد کرد و به این ترتیب به نخستین هنرمند اهل کُره جنوبی تبدیل می‌شود که در یک جشنواره موسیقی بزرگ آمریکایی شرکت داشته است.
«جی هوپ»‌ که ۲۸ ساله است،‌ در سال ۲۰۱۳ به عنوان یکی از اعضای گروه «بی تی اس»‌ فعالیتش را شروع کرد و نخستین میکس‌تیپ انفرادی را پنج سال بعد از عضویت در «بی تی اس»‌ منتشر کرد. او سومین کسی بود که به عضویت گروه «بی تی اس»‌ درآمد. این خواننده با اجرا در ۳۱ جولای، جشنواره چهار روزه «لالوپالوزا» را به اتمام خواهد رساند.
کمپانی «لایو نیشن» همچنین اعلام کرد، گروه کُره‌ای و پنج نفره (تی‌اکس‌تی) نیز در سی جولای در جشنواره «لالوپالوزا» اجرا خواهند داشت و نخستین تجربه اجرا در یک جشنواره آمریکایی را در کارنامه خود به ثبت می‌رسانند.
جشنواره «لالوپالوزا»‌ از سال ۱۹۹۱ برگزار شد و از آن زمان تاکنون «گرنت پارک» در شیکاگو میزبان برگزاری این جشنواره بوده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *