12:27

تاد فیلیپس ضمن اعلام عنوان فیلم بعدی «جوکر» گفت که خواکین فینیکس در حال خواندن فیلمنامه این فیلم است

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، تاد فیلیپس کارگردان با انتشار پستی در اینستاگرام برای اولین بار تایید کرد که ادامه فیلم «جوکر» سال ۲۰۱۹ در حال جلو رفتن است. وی در این پست که صبح امروز (سه‌شنبه به وقت محلی) منتشر شد با به اشتراک گذاشتن تصویری از جلد فیلمنامه که توسط فیلیپس واسکات سیلور – که با او در فیلم اول هم همکاری کرده بود – نوشته شده است، عنوان روی جلد را نشان داد. روی این جلد عنوان فیلم نوشته شده است Joker: Folie à Deux

در همان پست فیلیپس تصویری از خواکین فینیکس منتشر کرده که در حال خواندن فیلمنامه است.

دنباله «جوکر» در حال شکل گرفتن است/ فینیکس در حال خواندن فیلمنامه

عنوان فیلم با نام «جنون مشترک» ترجمه شده که اصطلاحی برای اختلال هذیانی مشترک است و می‌تواند به استقبال گسترده از جنایت‌های آرتور در فیلم نخست اشاره داشته باشد و هم می‌تواند تفسیر خاص جنایت و جنون در زندگی جوکر را نشان دهد.

فیلیپس جزییاتی از داستان فیلم جدید «جوکر» را به اشتراک نگذاشته است اما تاریخ روی جلد فیلمنامه ۱۸ می است و نشان می‌دهد مدتی از اتمام نوشته شدن فیلمنامه می‌گذرد.

سخنگوی وارنر برادرز واکنشی به این پست اینستاگرامی نشان نداده است.

فیلم اصلی «جوکر» شخصیت شرور و دشمن بتمن را موضوع اصلی خود قرار داده بود و این شخصیت ضدقهرمان را به عنوان یک کمدین و یک دلقک پاره‌وقت به نام آرتور فلک معرفی کرده بود که در شهر گاتهام پس از انجام قتل‌های خشونت‌بار به قهرمان مردمی بدل می‌شود. این فیلم در سراسر جهان به فروشی بیش از یک میلیارد دلار رسید و ۱۲ نامزدی اسکار کسب کرد و در نهایت فینیکس برنده جایزه بهترین بازیگر مرد و هیلدور گونادوتیر برنده بهترین موسیقی متن فیلم اسکار شدند.

بلافاصله پس از اولین اکران فیلم در سال ۲۰۱۹ فیلیپ و سیلور با تونی امریک رئیس وقت کمپانی برادران وارنر برای ادامه احتمالی فیلم ملاقات کردند.

فیلیپس از ۱۳ فوریه که پستی مبنی بر درگذشت ایوان رایتمن کارگردان «شکارچیان روح» و خاطراتش از وی نوشته بود تاکنون پست دیگری در صفحه‌اش به اشتراک نگذاشته بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *