12:50

بیوک میرزایی از بی توجهی مسوولان نسبت به شرایط معیشتی هنرمندان گله کرد.
به گزارش ایسنا، این بازیگر پیشکسوت گفت: دنیای هنر دنیای وسیعی است و فعال عرصه هنر سینما باید طوری ایفای نقش کند که در ذهن مخاطب ماندگار شود و این باورپذیری به بازیگر قوت قلب می‌دهد.
او افزود: اگر بتوانم در عرصه هنر طوری اثرگذار باشم که بیننده نقشم را باور کند و بپذیرد آن وقت است که می توانم بگویم به اهداف و آرزویم رسیده‌ام.
میرزایی ضمن قدردانی از مردم که همیشه نسبت به هنرمندان ادای دین کرده و به آنان لطف داشتند، گفت: ما قدردان مردم هستیم و از مردم انتظاری نداریم اما مسئولان حوزه هنر نسبت به بازیگران وظایفی دارند که باید به آن عمل کنند.
میرزایی با بیان اینکه خواسته ما غیرمعقولانه نیست، بیان کرد: مسئولان باید به مشکلات ما توجه کنند؛ چرا که عدم توجه به مشکلات هنرمندان مانع تحقق اهداف‌شان می‌شود.
وی که در ویژه برنامه «سلام تهران» حاضر شده بود، با ابراز گله‌مندی از اینکه پس از ۴۰ سال فعالیت در عرصه هنر هنوز صاحب مسکن نشده است، ادامه داد: من پس از ۴ دهه فعالیت هنوز خانه ندارم؛ در حالی که در فیلم‌ها صاحب ویلا و قصر هستم اما در واقعیت این طور نیست و با سه شیفت کار هنوز مستأجرم.
این بازیگر عرصه تئاتر و تلویزیون به دیداری که پیشکسوتان عرصه هنر با مقام معظم رهبری داشتند اشاره کرد و گفت: در دیدار مذکور وقتی رهبری متوجه شدند بنده مسکن ندارم فرمودند مشکل مسکن بیوک‌ میرزایی حل شود اما این امر توسط مسئولان ذیربط محقق نشد.
میرزایی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت سلامت بازیگران اشاره و تصریح کرد: در دنیای هنر، بازیگر باید سلامت باشد و از سلامت جسم و جان برخوردار باشد و در غیر این صورت نمی‌تواند ایفای نقش کند.
وی درباره تغییر ظاهری محسوس خود گفت: در سریال «جشن سر برون» ایفای نقش می‌کرده که به طور اتفاقی از اسب آویزان می‌شود و این حادثه ریاضت و ناخوشی وی را به همراه داشت.
این بازیگر با بیان اینکه محتوای این سریال، تاریخی و درام عاشقانه است‌، ادامه داد: در بخش دوم سریال روزگار جوانی نیز نقش «عباس آقا» را بازی می‌کنم که از روی دلسوزی ویلایی را در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد.
میرزایی در پایان صحبت‌هایش از خنداندن مردم به عنوان دغدغه همیشگی بازیگران یاد کرد و افزود: پشتکار و پویایی بازیگران باعث ماندگاری آنها می‌شود و همچنین کار فرهنگی بسیار مهم است و جامعه بدون فرهنگ و هنر فقیر خواهد ماند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *