19:22

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران گفت: در ۲۴ ساعت گذشته بیش از هزار بیمار کرونایی در بیمارستان‌های تهران بستری شدند.
دکتر علیرضا زالی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از این تعداد بستری ها ۲۸۰ نفر در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های تهران بستری شدند.

وی ادامه داد: با احتساب بیماران جدید بستری و ترخیصی ها، تعداد بستری ها در استان تهران به بیش از ۶ هزار و ۶۰۰ بیمار کرونا رسیده است که از این تعداد یک هزار ۷۵۰ بیمار کرونایی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های تهران بستری هستند.

وی ادامه داد : علیرغم فعال شدن کمیته ترخیص در ۱۰۵ بیمارستان کرونایی استان تهران و ترخیص شدن یک هزار و ۷۶ بیمار در روز گذشته، منجر به ترخیص یک هزار و ۷۶ بیمار شد، اما کماکان افرایش ورودی به بیمارستان ها را شاهد هستیم.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران پیش بینی کرد که این وضعیت تا هفته آینده ادمه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه تهران کماکان شهر قرمز کرونایی است، گفت: تهران و اکثر شهرستان های استان تهران در شرایط قرمز به سر می برند.

فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفته بود : عدد مولد پایه کرونا در تهران نزدیک ۱.۲ است و تقریبا در ۱۴ روز آینده بعید است که تغییری در آن حاصل شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *