12:38

مسابقه «بیست شو» این روزها با رقابت شرکت‌کنندگانی که به مرحله نهایی راه یافته‌اند و فینالی شده‌اند برگزار می‌شود.
به گزارش مهر، «بیست شو» یکی از مسابقات رادیویی است که با هدف ایجاد شادی و سرگرمی هر روز راهی آنتن صبا می‌شود. این مسابقه رادیویی از فروردین ماه سال جاری روزهای پنجشنبه و جمعه از رادیو صبا پخش می‌شد.
ندا حاجی اسماعیلی تهیه کننده مسابقه در توضیحاتی درباره اقبال به آن در رادیو صبا بیان کرد: این مسابقه‌ای تلفنی است که در فصل اول بین ۲ دوست برگزار می‌شود و این ۲ در چالش‌های مختلف در بخش‌های متنوع شامل بخش‌های «احساسی شو»، «خواننده شو» و… با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
وی اضافه کرد: این مسابقه پرهیجان با اجرای پر انرژی احمدرضا موسوی از مجریان تلویزیونی که اولین تجربه رادیویی را در این مسابقه داشت، در مدت زمانی کوتاهی توانست نظر مخاطبان را به خود جلب کند و بنا به درخواست مخاطبان به صورت روزانه هم در جدول پخش برنامه‌های رادیو صبا قرار گرفت.
حاجی اسماعیلی تصریح کرد: در فصل دوم مسابقه، شرایط ویژه‌ای برای شرکت کنندگان مسابقه تعریف شد، به این صورت که شرکت کننده‌ها باید برای شرکت در مسابقه از یک خانواده و دو نسل باشند، مثل پدر و پسر، خواهرزاده و دایی، عمه و برادرزاده و… یعنی شرکت کننده‌ها باید از نسل‌های متفاوتی باشند. مسابقه «بیست شو» این روزها با رقابت شرکت کنندگانی که به مرحله نهایی راه یافته‌اند و فینالی شده‌اند برگزار می‌شود.
تهیه کننده این برنامه یادآور شد: فینال «مسابقه بیست شو» بین شرکت کنندگانی برگزار می‌شود که به بیست امتیاز رسیدند و فینالی شده باشند.
وی در توضیح مراحل فینال بیان کرد: مراحل فینال شامل بخش‌های مختلف است، «آهنگ شو» بازنوازی آهنگ‌های معروف با دهان، «استنداپ کمدی» یا «ایستاخند» تعریف خاطره‌های بانمک، «دقیق شو» نام بردن بیست اسم توسط شرکت کننده و بدون فاصله، «خلاق شو» اجرای تئاتر رادیویی با استفاده از موقعیتی که در آن قرار گرفتند و «شعر شو» که در این مرحله ترانه‌ای برای شرکت کنندگان پخش می‌شود و در جایی که قطع می‌شود باید شعر را ادامه دهد.
این مسابقه رادیویی با همکاری ندا حاجی اسماعیلی به عنوان تهیه کننده، احمدرضا موسوی مجری و علیرضا کیانی مجری بازیگر هر روز ساعت ۱۹:۳۰ پخش می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *