20:43

بانی‌فیلم: پای پلیس هم به موضوع سیلی زدن ویل اسمیت باز شد.
پس از گذشت ساعاتی از برخورد ویل اسمیت با کریس راک در مراسم اسکار امسال، خبر این واقعه در صدر اخبار خبرگزاری‌ها قرار گرفت.
با وجود پوزش‌خواهی ویل اسمیت از آکادمی، اما این نهاد سینمایی اعلام کرده که به صورت ویژه پیگیر رفتار خشونت‌آمیز بازیگر «پسران بد» خواهد بود.
از سوی دیگر سایت شبکه خبری nbcnews اعلام کرد که اداره پلیس شهر لس‌انجلس به این موضوع ورود و بیانیه‌ای منتشر کرده است.
نکته مهم این بیانیه این است که کریس راک از پیگیری این موضوع توسط پلیس خودداری کرده و شکایتی را اعلام نکرده است.
پلیس می‌گوید کریس راک از ارائه گزارش علیه ویل اسمیت پس از سیلی زدن بازیگر به وی در مراسم اسکار خودداری کرد.
این بدان معناست که اداره پلیس لس آنجلس، که صلاحیت اصلی ورود و تشکیل پرونده برای پیگیری این موضوع را دارد، اتهامات احتمالی علیه ویل اسمیت را بررسی یا پیگیری نخواهد کرد.
این اداره در بیانیه‌ای اعلام کرد: «نهادهای تحقیقاتی دپارتمان پلیس لس‌آنجلس از وقوع یک حادثه بین دو نفر در طول برنامه اهدای جوایز اسکار مطلع شده است.»
پلیس لس‌آنجلس در ادامه بیانیه خود آورده است: “این حادثه شامل سیلی زدن یک فرد به دیگری بود. اما فرد درگیر از ارائه گزارش پلیس خودداری کرده است.
اگر طرف درگیر در آینده خواستار گزارش و تشکیل پرونده توسط پلیس باشد، پلیس لس‌آنجلس برای تکمیل یک گزارش تحقیقاتی در دسترس و آماده خواهد بود.”
در همین حال، ویدیویی آماتوری در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد کریس راک و ویل اسمیت پشت صحنه مراسم اسکار با هم حرف می‌زنند. این مکالمه در حالی‌ست که کریس راک با آستین کت‌اش، اشک‌های خود را پاک می‌کند.

ویدیو را اینجا ببینید:

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *