13:22

جبار آذین

ایرانیان، مردمی پرتوقع‌اند و در اموری که به آنها مربوط نیست، دخالت می‌کنند و با انتقادها و اعتراض‌ها، خواب مسوولان را آشفته و اوضاع را خراب می‌کنند!
به مردم چه ربطی دارد که بدانند، عاملان کرونایی شدن سراسر کشور، گرانی و فقر و فساد چه کسانی‌اند!
به مردم مربوط نیست که بخواهند بدانند مافیاهای برنج، چای، لاستیک، تخم مرغ، مرغ، گوشت، میوه، حبوبات، روغن، خودرو، مصالح ساختمان، سینما، تئاتر، موسیقی، ورزش و…کیانند!
چرا آن‌ها باید ژن خوب‌ها و چی‌چی‌زاده ها، محتکران و اشراف نوین! را بشناسند و از شکاف‌های عمیق طبقاتی سر درآورند!
مردم چکار دارند، بودجه‌های میلیاردی فرهنگ و هنر و سینما و صداوسیما، صرف چه کارها می‌شود!
آن‌ها فقط باید به تماشای فیلم‌ها و سریال‌های جذاب بنشینند و لذت ببرند!
مردم نباید بدانند تفاوت رئیس جمهور و دولت حزبی/جناحی، با رییس جمهور و دولت ملی چیست! خیلی چیزهاست که به مردم مربوط نیست، ولی متاسفانه با سماجت در آن‌ها مداخله می‌کنند!… وظیفه و نقش مردم این است که فعالانه در صحنه‌ها و صف‌های مرغ و تخم مرغ وگوشت و انتخابات و راهپیمایی‌ها حضور داشته باشند!
هنرمندان هم بی‌جهت تصور نکنند که با وجود نامدیران و مافیا می‌توانند فعالیت کنند و نان به خانه ببرند!
اکنون هم که ماه مبارک است، به مردم ربطی ندارد، از ما بهتران که در طول روز و ماه و سال با انواع نیرنگ و تزویر، بیت‌المال را میل می‌کنند و در ماه رمضان ضیافت می‌دهند، ثروت‌های خود را از کجا آورده‌اند! آنها حق ندارند در کار دیگران و امور جامعه دخالت کنند و تنها باید خالصانه و صادقانه به دنبال یک لقمه نان حلال باشند و خدا را شکر و به بهشت آخرت فکر کنند!
واقعا این مردم چه انتظارها و توقع‌ها دارند، خیال کرده‌اند، دریک مملکت مردمسالار و عدالت گستر زندگی می‌کنند! نه عزیزان!کشور عزیز ما سرمایه‌سالار است، نه مردمسالار و در آن،از عدالت و سلامت و رفاه خبری نیست!
لطفا سطح توقع خود را پایین آورید و سرتان به کار خودتان گرم باشد!
التماس دعا.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *