11:42

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «به خاطر جواهر» بیان کرد که این فیلم مشکلات اجتماعی نوجوانان را روایت می‌کند.
محمد احمدی تهیه کننده و کارگردان سینما که به تازگی پروانه ساخت فیلم سینمایی «به خاطر جواهر» به کارگردانی علی عرفان فرهادی را دریافت کرده است، در گفت‌وگو با مهر گفت: این پروژه اولین اثر سینمایی علی عرفان فرهادی به عنوان کارگردان به شمار می‌آید و وی پیش از این فیلم‌های کوتاه مختلفی را جلوی دوربین برده است.
وی با اشاره به اینکه «به خاطر جواهر» یک اثر اجتماعی است، بیان کرد: این پروژه بخشی از مشکلات اجتماعی نوجوانان را به تصویر می‌کشد و داستان آن درباره رابطه دوستانه ۲ نوجوان است.
این تهیه کننده سینما ادامه داد: با توجه به فیلمنامه و فضای «به خاطر جواهر»، این پروژه را هم می‌توان به صورت لوباجت جلوی دوربین برد و هم می‌توان آن را تبدیل به یک اثر پرهزینه کرد، البته همه چیز بستگی به این دارد که چگونه بتوانیم در جذب سرمایه گذار موفق عمل کنیم.
وی توضیح داد: می‌توان اینگونه گفت که براساس داستان هم می‌توان از بازیگران حرفه‌ای و شناخته شده برای ساخت فیلم استفاده کنیم و هم می‌توانیم با هنرمندان و بازیگران خوب تئاتر برای ساخت این پروژه همکاری داشته باشیم.
تهیه کننده فیلم سینمایی «جنجال در عروسی» بیان کرد: پیش از این قرار بود «به خاطر جواهر» را برای حضور در این دوره از جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان آماده کنیم که متاسفانه پروانه ساخت آن دیر صادر شد، به همین دلیل تلاش می‌کنیم تا این پروژه را برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده نمایش کنیم.
احمدی در پایان با اشاره به «در تپش شب» که قرار بود کارگردانی آن را خود انجام دهد هم گفت: این پروژه نیز یک اثر پرهزینه و با داستانی ورزشی و اجتماعی درباره «بوکس» است که نیاز به سرمایه گذاری مناسب دارد، به همین دلیل همچنان ساخت آن به تعویق افتاده است، البته با یک سرمایه گذار برای ساخت این پروژه به توافق رسیده بودیم که به دلیل شیوع ویروس کرونا، این سرمایه گذار از همکاری با ما انصراف داد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *