12:17

بانی‌فیلم: نام بهروز وثوقی در تاریخ سینمای ایران بارها و بارها یادآور شماری زیادی از فیلم‌های مطرح بوده؛ از قیصر و گوزنها تا فرار از تله و کندو و سوته‌دلان.
هرازگاهی براساس ملاحظات رسانه‌ای، خبری از دعوت این بازیگر در فضای مجازی منتشر می‌شود، دعوت‌هایی که به نظر می‌رسد از جانب مقامات تصمصم‌گیر و مسئول نباشد!
آخرین این دعوت‌ها را رئیس مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور عنوان کرد، سید مجید حلاج‌زاده بدون اشاره‌ دقیق به مجوز این دعوت گفت: «با هماهنگی‌های انجام شده با مسئولان کشور همه هنرمندان، خوانندگان و ورزشکاران خارج از کشور از جمله بهروز وثوقی برای آمدن و ماندن در ایران هیچ مانعی ندارند و بستر بازگشت آنها مهیا شده است.»
این دعوت اما در ابتدا با تردید از جانب اهالی سینما روبرو شده و اهمیت چندانی به آن داده نشد.
پس از گذشت نزدیک به دو هفته از رسانه‌ای شدن این خبر، امروز بهروز وثوقی در صفحه اینستاگرام خود متنی را در این ارتباط منتشر کرد.
بخوانید:
«باعرض سلام و درود به هموطنان عزیز و گرانقدرم . دراین زمان که فضاهای مجازی و برخی از رسانه‌ها پر از شایعه‌پراکنی در مورد اینجانب “بهروز وثوقی میخواهد به ایران باز گردد”، به اطلاع همه مردم شریف بویژه آنانکه به من ارادتی دارند می‌رسانم همانطوری که می‌دانید من با تمام وجودم به قدر استطاعت و ‌قابلیت در دوران جوانیم آنچه در چنته داشتم تقدیم شما هموطنان نمودم زیرا معتقدم که ابراز هنر در کیفیت است نه در کمیت ‌و اینک که بیشتر از نیمی از عمر گرانقدرم در غربت غریب گذشته است و اکنون در کلان سنی خود هستم و با توجه به همه عشقی که به وطن ‌و مردمان زادگاهم دارم این مهم را به دست تقدیر می‌سپارم تا یار که را خواهد و میل‌اش به چه باشد‌.
با تقدیم ارادت به همه مردمان وطنم و در آخر فدای شما هموطنان نازنینم.
بهروز وثوقی»

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *