9:58

با نزدیک شدن به تعطیلات و آغاز ماه دسامبر، شبکه «اچ. بی. او مکس» مجموعه‌ای تازه از بهترین فیلم‌هایی که در این رسانه در ماه میلادی آینده پخش می‌شود را اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، این فیلم‌ها شامل آثار کمدی، فیلم‌های جشن کریسمس و یا مستندهای جذاب است که در روزهای یکم، ششم، سیزدهم، ۱۵ و ۱۶ نوامبر پخش می‌شود.

این فیلم‌ها شامل کمدی رمانتیک جذاب یک کریسمس هالیوود – A Hollywood Christmas، مستند زنده باد معلم – ¡Viva Maestro، درام تاریخی کمدی معمایی آمستردام – Amsterdam، تراژیک کمدی تحسین‌شده بنشی‌های اینشرین – The Banshees of Inisherin، بازی خطرناک – Jugada Peligrosa و قوانین این محل – This Place Rules است.
یک کریسمس هالیوود به کارگردانی الکس رناریولو و زنده باد معلم ساخته تد برون هر دو در روز یک دسامبر منتشر می‌شود.

فیلم یک کریسمس هالیوود
 فیلم یک کریسمس هالیوود

در یک کریسمس هالیوود جسیکا وان، جُش سوویکارد و می‌سی پایل و در زنده باد معلم هم الجاندرو کارنو، گوستاوو دومادل و ناتالی آل گیندی ایفای نقش می‌کنند.
آمستردام دیوید. اُ. راسل هم در روز ششم ماه میلادی آینده به اچ. بی. او مکس می‌آید.

فیلم آمستردام دیوید. اُ. راسل
 فیلم آمستردام دیوید. اُ. راسل

این فیلم که از ژانویه تا مارس ۲۰۲۱ در لس آنجلس فیلمبرداری شد، نخستین فیلم راسل پس از جوی در سال ۲۰۱۵ است. کریستین بیل، مارگو رابی و جان دیوید واشینگتن در نقش‌های اصلی در کنار گروه بزرگی بازیگران از جمله کریس راک، آنیا تیلور-جوی، زوئی سالدانیا، مایک مایرز، مایکل شنون، تیموتی اولفینت، آندره‌آ ریسبرو، تیلور سوئیفت، ماتیاس خونارتس، آلساندرو نیوولا، و رابرت دنیرو در کنار دیگران، در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.
آمستردام در ۷ اکتبر ۲۰۲۲ توسط والت دیزنی استودیو موشن پیکچرز در ایالات متحده اکران شد. این فیلم نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد، اکثر آن‌ها طراحیِ تولید و عملکردِ بازیگران را تحسین کردند، اما از نویسندگی و کارگردانیِ راسل انتقاد کردند.
مخاطبان این شبکه همچنین در روز ۱۳ دسامبر می‌توانند به تماشای بنشی‌های اینشرین بنشینند؛ یک فیلم کمدی-درام سیاه محصول سال ۲۰۲۲ به نویسندگی و کارگردانی مارتین مک‌دونا که در آن کالین فارل، برندن گلیسون، کری کندن و بری کیوگن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم بنشی‌های اینشرین
 فیلم بنشی‌های اینشرین

بنشی‌های اینیشرین نخستین بار در ۵ سپتامبر ۲۰۲۲ در هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز به نمایش درآمد؛ فارل و مک‌دونا به ترتیب جوایز جام ولپی بهترین بازیگر مرد و اوسلای طلایی برای بهترین فیلم‌نامه را دریافت کردند. این فیلم در ۲۱ اکتبر ۲۰۲۲ توسط سرچلایت پیکچرز اکران شد.
نیمه دسامبر زمانی است که اچ. بی. او مکس آن را برای پخش بازی خطرناک در نظر گرفته است.

آخرین فیلمی که اچ. بی. او مکس از آن به عنوان بهترین‌های خود در ماه دسامبر نام می‌برد قوانین این محل به کارگردانی اندرو کالاگان است که در پایان همین ماه مخاطبان را به پای این شبکه می‌کشاند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *