17:02

بانی‌فیلم: در میان فیلم‌های زندگی‌نامه‌ای که روایتگر بخش‌های ناگفته و خصوصی زندگی افراد مشهور را به نمایش می‌گذارند، معمولاً آثاری که لایه‌های پنهان زندگی و روابط هنرپیشه‌های سینما محور داستان‌پردازی‌شان است از سوی تماشاگران مورد اقبال بیشتری قرار می‌گیرند.
به تازگی زندگی پرفرازونشیب مریلین مونرو در فیلمی به نام «بلوند» به تصویر کشیده شده تا ببینده پس از گذشت ۶۰سال وجوهی ناگفته از زندگی پرحاشیه این هنرپیشه زیبا و پرحاشیه هالیوودی را ببیند.
«بلوند» تولید شرکت نتفلیکس است؛ از نکات قابل توجه این فیلم، شباهت‌ بسیار زیاد آنا دی آرماس بازیگر نقش مریلین مونرو با بازیگر فقید آمریکایی به کمک هنر گریم است!
سایت نشریه people به بهانه انتشار تیزر تبلیغاتی این فیلم سینمایی به کارگردانی اندرو دومنیک متن گفت‌گوی دی آرماس بازیگر نقش مونرو را به همراه عکس‌هایی از این فیلم را بازتاب داده است.
people نوشته: آنا دی آرماس هم مرلین مونرو است و هم نورما جین؛ این بازیگر، نقش هنرپیشه افسانه‌ای و فقید هالیوود را که با نام نورما جین بیکر متولد شد در فیلم «بلوند» نتفلیکس بازی می‌کند.
کانال نتفلیکس اولین تریلر فیلم «بلند جسور، بی عذرخواهی» را پخش کرد.
فیلم «بلوند»، بر اساس رمان جویس کارول اوتس که در سال 2000 منتشر شد ساخته و دی آرماس ۳۴ساله، نقش مریلین مونرو افسانه‌ای را بازی می کند.
«بلوند» با رتبه NC-17 توانسه با نوعی جسارت، زندگی مرلین مونرو را تصویر کند و شکاف میان چهره عمومی ستاره مشهر هالیوودی و زندگی خصوصی او را مورد بررسی قرار دهد.
در ابتدای تیزر «بلوند» که پنجشنبه برای اولین بار پخش شد دی آرماس، گریان در مقابل آینه در رختکن می‌گوید: لطفا بیا… مرا رها نکن…
بقیه تیزر فلاش‌هایی از بازیگر نقش مونرو است که او را روی صحنه و جلوی دوربین‌ها نشان می‌دهد. فیلم، لحظه‌هایی را بازسازی کرده که پیش‌تر و در زمان حیات مریلین مونرو، دوربین عکاسان به ثبت رسانده بودند؛ لحظه‌ای که مونرو با لباس سفید، روی یک شبکه متروی نیویورک قرار دارد.
دی آرماس به کانال خبری نتفلیکس کویی‌یو گفت که «جاه طلبی‌های اندرو دومینیک نویسنده/کارگردان فیلم از ابتدا بسیار واضح بود؛ ارائه نسخه‌ای از زندگی مرلین مونرو از طریق لنز دوربین او».
دی آرماس افزود: «دومینیک می‌خواست دنیا احساس واقعی نه تنها مریلین، بلکه نورما جین را نیز تجربه کند. من متوجه شدم که این جسورانه‌ترین، غیرقابل عذرخواهی و فمینیستی‌ترین برداشتی بود که تا به حال از داستان او دیده بودم.»
طبق گفته نتفلیکس کویی‌یو، این بازیگر برای آماده شدن سر صحنه فیلمبرداری، دو تا سه ساعت زمان را برای آرایش مو و چهره‌اش صرف کی‌کند. دی آرماس تحقیقات بیشتری را تا پایان فیلمبرداری انجام داد.
او می‌گوید: «ما هر روز ساعت‌ها ودر مدت تقریباً یک سال، روی این فیلم کار کردیم. من رمان جویس را خواندم، صدها عکس، فیلم، صدای ضبط شده و فیلم‌های مرتبط را دیدم . هر چیزی که به دستم رسید. هر صحنه از «بلوند» از یک عکس موجود الهام گرفته شده است.» دی آرماس ادامه داد: «ما تمام جزئیات عکس‌ها را بررسی می‌کنیم و درباره آنچه در آن اتفاق می‌افتد بحث می‌کنیم. اولین پرسشی که همیشه در ذهن ما نقش می‌بست این بود که نورما جین اینجا چه احساسی داشت؟ ما می‌خواستیم جنبه انسانی داستان او را بگوییم.»
او افزود: «شهرت چیزی است که مرلین را به دیدنی‌ترین فرد در جهان تبدیل کرد، اما نورما را هم نامرئی‌ترین کرد.»
اندرو کارگردان فیلم هم گفت: «من واقعا خوش شانس بودم که آنا را داشتم زیرا او می‌توانست هر کاری انجام دهد. خیلی خوب بود. او خیلی سریع به آنجا می رسید. احساساتش خیلی زیر پوستش بود و هرچه می‌گفتم واقعا می‌فهمید. صحنه ها همیشه زنده می‌شدند زیرا آنا آنجا بود!»
تاریخ اکران «بلوند» در نتفلیکس روز ۲۳ سپتامبر خواهد بود.

بازیگران فیلم «بلوند»:
آنا دی آرماس، آدرین برودی، بابی کاناوله، جولیان نیکلسون، توبی هاس، سارا پکستون، دیوید وارشوفسکی، خاویر ساموئل، گرت دیلاهانت، اسکوت مک‌نری و لوسی دویتو.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *