13:04

فرمانده عملیاتی ستاد مقابله با کرونای استان تهران از بستری ۲۲۲ بیمار جدید ظرف ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: ۳۸ نفر از این افراد در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند.
به گزارش ایسنا، علیرضا زالی در پایان جلسه ستاد مقابله با کرونای استان تهران در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین آمار شیوع کرونا ویروس در تهران گفت: ظرف ۲۴ ساعت گذشته تعداد مراجعین سرپایی به حدود ۴۲۰۰ نفر رسیده و تعداد افرادی که بستری شده‌اند در تهران ۷۹۰ نفر است که ۴۸۰ نفر از آنها در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.
وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۲۲۲ بیمار بستری شده که ۳۸ نفر از آنها در بخش مراقبت‌های ویژه بوده‌اند. همچنین تعداد واکسیناسیون در تهران به ۲۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تزریق رسیده است، لذا از همه افرادی که فاقد علائم هستند درخواست می‌کنیم در اسرع وقت نسبت به تزریق واکسن دُز یادآور اقدام کنند تا شاهد شکل‌گیری موج جدیدی نباشیم.
فرمانده عملیاتی ستاد مقابله با کرونای استان تهران در خصوص فعالیت مراکز تزریق واکسن نیز گفت: پس از دستور وزارت بهداشت از روز سه‌شنبه تعداد مراکز به دو برابر افزایش پیدا کرد و برخی از مراکز نیز در ساعت بعد ازظهر فعال شدند. مجموع مراکز بهداشتی دانشگاه‌های علوم پزشکی به ۵۲۲ مرکز مستقر برای ارائه خدمات رسیده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *