15:21

چهارمین نشست “هنر خوب زندگی کردن در اشعار مولانا” پنج شنبه 12 آبان در فرهنگسرای سرو برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای سرو؛ چهارمین نشست “هنر خوب زندگی کردن در اشعار مولانا” پنج شنبه 12 آبان ماه، ساعت 10، باحضور کارشناس یاسر ملکی (دکتری علوم قرآن و حدیث) در فرهنگسرای سرو برگزار می‌شود.
پذیرش بی‌قید و شرط شکست‌ها، کمبودها و باخت‌ها چگونه امکان‌پذیر می‌شود؟ اگر بخواهیم روی پای خودمان بایستیم، به مشکل برمی‌خوریم. معمولاً دیگران را بسیار واضح‌تر از خودمان می‌بینیم (به همین دلیل است که اغلب از دیگران ناراحت می‌شویم و به ندرت از خودمان). بنابراین بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید، یافتن یک دوست یا شریک قابل اعتماد است که تمام معایبتان را همان‌طور که هست نشانتان دهد. حتی در این صورت هم مغز شما تمام تلاشش را می‌کند تا حقایقی را که دوستشان ندارد نادیده بگیرد. اما باگذشت زمان، یاد می‌گیرید که قضاوت‌های دیگران درباره‌ی خودتان را جدی بگیرید.
حال در این نشست به مباحثی چون عناصر اصلی زندگی بهاری، زندگی به مثابه درخت ، نسبت ها و رابطه ها در اشعار مولانا توسط کارشناس یاسر ملکی پرداخته می شود.
علاقه مندان برای شرکت در این نشست می توانند پنج شنبه های هر هفته به فرهنگسرای سرو واقع در خیابان ولیعصر(عج)، ضلع شمالی پارک ساعی، کوی ساعی یکم (انتهای ساعی دوم) مراجعه کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *