10:50

حمید حامی که به‌تازگی پس از هفت سال سکوت، آلبوم «نارنج و ترنج» را منتشر کرده است، نخستین کنسرت پساکرونایی خود را 12 بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌کند.
طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته، حامی در دو سانس 18:30 و 21:30 روز سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه در سالن همایش ایرانیان میزبان مخاطبانش خواهد بود.
پیش‌ازاین قرار بود کنسرت حامی در سانس 21:30 برگزار شود اما به دلیل استقبال علاقه‌مندان، این اجرا برای یک سانس دیگر نیز تمدید شد.
بلیت‌فروشی سانس 18:30 این کنسرت نیز در سایت ایران کنسرت آغاز شده است و علاقه‌مندان می‌توانند بلیت‌های سانس جدید را خریداری کنند.
حسن قنواتی نژاد، تهیه کننده این اجرا که طی سال‌ها فعالیت در عرصه موسیقی، سابقه همکاری با خوانندگان متعددی را داشته، ضمن اعلام برگزاری کنسرت حامی در تهران از شروع همکاری با این خواننده خبر داد.
نخستین کنسرت حامی بعد از شیوع ویروس کرونا، ۱۲ بهمن سال جاری در سالن همایش ایرانیان به همت موسسه فرهنگی هنری «نای و نی» و تهیه‌کنندگی حسن قنواتی نژاد برگزار می‌شود.
گفتنی است، «نارنج و ترنج» هشتمین آلبوم حمید حامی به دلیل استقبال مخاطبان موسیقی به تیراژ دوم رسیده است و هم‌زمان با انتشار تیراژ جدید، موزیک ویدیو «پشیمون نیستم» از این آلبوم نیز منتشر خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *