16:58

شرکت «نتفلیکس» قصد دارد مسابقه تلویزیونی به نام «بازی مرکب: چالش» را تولید کند.
به گزارش ایسنا و به نقل از رویترز، سریال تلویزیونی پربیننده «بازی مرکب» دیگر فقط یک داستان نخواهد بود، چراکه «نتفلیکس» قصد دارد یک رئالیتی شو را با نام «بازی مرکب: چالش» تولید و پخش کند.
مسابقه‌ای که به سفارش «نتفلیکس» برگزار می‌شود،‌ برخلاف سریال کره‌ای «بازی مرکب»‌ مرگ‌بار نخواهد بود و بدترین حالت ممکن برای ۴۶۵ بازیکنی که در این مسابقه شرکت می‌کنند، ترک مسابقه بدون کسب ۴.۵۶ میلیون دلار خواهد بود.
به گفته «نتفلیکس»، جایزه ۴.۵۶ میلیون دلاری بیشترین جایزه نقدی است که تاکنون در تاریخ مسابقات تلویزیون واقع‌نما تعیین شده است.
سریال کره‌ای «بازی مرکب»‌ زمانی که در سپتامبر سال ۲۰۲۱ روی آنتن رفت، رکورد پربیننده‌ترین سریال «نتفلیکس» را شکست. این سریال کره‌ای داستان گروهی از افراد بدهکار و با مشکلات مالی و تجربیات متفاوت از زندگی را روایت می‌کند که در مجموعه‌ای از بازی‌های کودکانه مرگبار برای یک جایزه نزدیک به ۴۰ میلیون دلاری رقابت می‌کنند و این جایزه تنها یک برنده خواهد داشت و بازندگان کشته می‌شوند.
طبق اعلام «نتفلیکس»، مسابقه ۱۰ قسمتی «بازی مرکب: چالش»، بازی‌هایی که از سریال کره‌ای «بازی مرکب» الهام گرفته شده‌اند و چند بازی جدید را شامل خواهد شد.
این مسابقه در بریتانیا فیلمبرداری خواهد شد.
خبر ساخت مسابقه «بازی مرکب: چالش» در حالی اعلام شده است که «نتفلیکس» اخیرا از بازگشت سریال کره‌ای «بازی مرکب» با فصل دوم خبر داده بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *