10:50

مراسم استقبال و تشییع پیکر دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس به همت فرهنگسرای اندیشه در بوستان شهید منفردنیاکی (اندیشه) برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه، همزمان با سالروز رحلت جانسوز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و امام شهدا، حضرت امام خمینی (ره) و سالروز شهادت رئیس مذهب تشیع، حضرت امام جعفر صادق(ع)، بار دیگر هوای شهرمان رنگ و بوی شهدایی به خود گرفته و خبری از یادگاران هشت سال دفاع مقدس به گوش‌مان خواهد رسید.
در روزهایی که تهران اسیر روزمرگی شده و همه مشغول به کارهای دنیایی خودشان هستند، پیکر دو شهید گمنام به تهران می‌رسد تا بار دیگر به ما یادآوری شود که آرامش و آسایش امروزمان را مدیون شهدایی هستیم که از مال و عنوان پرزرق و برق دنیا حتی راضی به ماندگاری اسمشان هم نشدند.
مراسم استقبال، تشییع و تدفین دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس که در عملیات‌های خیبر و والفجر مقدماتی به شهادت رسیده‌اند، همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق(ع) به همت سپاه محمد رسوال الله(ص)، فرهنگسرای اندیشه، بنیاد شهید، شهرداری منطقه ۷، آموزش و پرورش منطقه ۷ ، شبکه سه سیما، حوزه 175 شهید موحد دانش( قرارگاه جهاد فرهنگی شهیدان موحد دانش)، ناحیه شهید مطهری، حوزه مقاومت بسیج 176 شهید مطهره و… در سطح منطقه 7 تهران برگزار خواهد شد.
این مراسم روز یکشنبه 16 خردادماه از ساعت 9 صبح از مقابل مسجد حجت ابن الحسن(عج) واقع در سهروردی شمالی، میدان شهید قندی آغاز شده و با سخنرانی سردار حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) و با نوای حاج عبدالرضا هلالی، کربلایی محسن عراقی و کربلایی موسی رضایی در بوستان شهید منفرد نیاکی(اندیشه سابق) ادامه پیدا می‌کند.
در این مراسم هم‌چنین گروه سرود بسیجیان حوزه ۱۷۵ شهید موحد دانش به اجرای زنده پرداخته و یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی می‌دارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *