The Whale Brendan Fraser CR: A24


12:59

بانی‌فیلم: برندان فریزر بازیگری سری فیلم‌های «مومیایی» که این روزها با فیلم «نهنگ» ساخته دارن آرنفسکی در هفتادونهمین دوره فستیوال ونیز حاضر است، در باره این فیلم گفته که همه توانایی‌های خود را به آن داده.
به گزارش بانی‌فیلم به نقل از Vanity Fair، برندان فریزر می‌گوید ممکن است نقش دیگری به عمق نقش «نهنگ» را بازی نکند؛ “من همه چیز را به آن دادم”.
فریزر درباره نقش پر سر و صدایش در فیلم جدید دارن آرونوفسکی گفت: «شاید این اولین و آخرین باری باشد که می‌توانم دوباره این کار را انجام می‌دهم.
برندان فریزر در حالی که غرق در نقش متحول کننده خود در مرکز فیلم درام «نهنگ» آرونوفسکی بود، به فضای هیجانی جدیدی رسید.
بازیگر فیلم «مومیایی» در نقش چارلی فیلم «نهنگ»، مردی‌ست که تحت تاثیر چاقی شدید قرار گرفته و در تلاش برای برقراری ارتباط دوباره با دختر نوجوانش است که از او جدا شده. او با از دست دادن نامزدش دست و پنجه نرم می‌کند.
فریزر درباره ایفای نقشی عمیق پس از نزدیک به 10 سال در یک فیلم سینمایی گفت: “اگر خطری وجود ندارد، پس چرا خود را به زحمت بیندازیم؟”
او در ادامه افزود: من می‌خواهم از افرادی که در این دوره از حرفه‌ بازیگری‌ام با آنها کار می‌کنم یاد بگیرم. من اوج‌ . فرودهای زیادی در حرفه‌ام داشته‌ام، بنابراین چیزی که در نیمه دوم زمانی‌ که این کار را انجام می‌دهم، مشتاق آن هستم، این است که احساس کنم در این حرفه مشارکت می‌کنم و در حال یادگیری هستم و آن، فرصتی عالی است که می‌خواستم در آن خودم را ناپدید کنم. امیدم این بود که در فیلم، غیرقابل تشخیص شوم.”
فریزر درباره دشواری‌های ایفای نقش چارلی در «نهنگ» گفت: «این ممکن است اولین و آخرین باری باشد که دوباره این کار را انجام می‌دهم، بنابراین تمام آنچه را که داشتم به آن نقش دادم. و این تمام چیزی بود که به دست آوردم.”
فریزر پیش از این به یونیلاد گفته بود که پروژه «نهنگ»؛ “چیزی خواهد بود که قبلاً ندیده‌اید، فیلمی با کمدی پر از لباس که تا شروع هر روز فیلمبرداری، لازم بود ساعت‌ها برایش وقت بگذارید.”
او گفت: “این مطمئناً با هر کاری که من پیش از این انجام داده‌ام فاصله زیادی دارد. می‌دانم که قرار است این فیلم تاثیری ماندگار داشته باشد.”
گفتنی‌ست که «نهنگ» با بازی بندان فریزر، هونگ چاو و سامانتا مورتون پس از نمایش در جشنواره جهانی فیلم ونیز از طریق شرکت توزیع کنندهA24 به نمایش همگانی درآید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *