13:23

نتفلیکس تاریخ انتشار آثار خود در ادامه سال میلادی را منتشر کرد که نام فیلم «به بالا نگاه نکن» لئوناردو دی کاپریو نیز در این فهرست دیده می‌شود.
به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ورایتی، نتفلیکس تاریخ اکران فیلم هایش برای پاییز و زمستان و پایان سال 2021 میلادی را منتشر کرد.
این فهرست شامل فیلم‌هایی همچون کمدی تاریک «به بالا نگاه نکن» با بازی لئوناردو دی کاپریو و جنیفر لارنس و درام جین کامپیون به نام «قدرت سگ» می‌شود که بندیکت کمبربچ و کریستین دانس بازیگران آن هستند.
فیلم سینمایی «گذر کردن» که اولین تجربه کارگردانی ربکا هال است نیز در این فهرست حضور دارد.
تعدادی از این فیلم‌ها مثل «دختر گمشده» به کارگردانی و نویسندگی مگی جیلنهال پیش از آنکه در دسترس مشترکان نتفلیکس قرار بگیرند، به صورت محدود در برخی از سینما‌ها اکران خواهند شد. فیلم سینمایی «هرچه سخت‌تر زمین می خورند» با بازی ادریس آلبا و «تیک، تیک… بوم!» هم دو فیلم دیگری هستند که برای واجد شرایط شدن در اسکار در سینما‌ها اکران می‌شوند.
فیلم‌های پاییزه کمپانی نتفلیکس با «زندگی پس از جشن» آغاز خواهد شد و در ادامه نیز فیلم‌هایی مثل «ارزش» با بازی مایکل کیتون، «اسب کوچک من» نمایش داده خواهند شد و نهایتاً «ارتش دزدان» به تقویم پاییزه این کمپانی پایان خواهد داد.
فیلم‌های «قدرت سگ»، «غیرقابل بخشش»، «به بالا نگاه نکن» و «دختر گمشده» آثاری هستند که در تقویم زمستانه این کمپانی گنجانده شده‌اند.
در مجموع کمپانی نتفلیکس در ادامه سال جاری میلادی، ۴۰ فیلم سینمایی جدید را منتشر خواهد کرد. این شرکت در ابتدای سال ۲۰۲۱ وعده داده بود که تا پایان سال هفته‌ای یک اثر جدید را نمایش خواهد داد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *