21:48

شبکه پارامونت پلاس، پخش مینی سریالی درباره نحوه‌ی ساخت و پشت صحنه فیلم معروف «پدرخوانده» را آغاز می‌کند.
به گزارش ایسنا به نقل از الجزیره، سریال «پیشنهاد» درباره‌ی چگونگی ساخت اولین فیلم از سری فیلم‌های سه‌گانه «پدرخوانده» و ایده ساخت آن و نیز رازهایی از پشت صحنه است.
این مینی‌سریال، ۱۰ قسمت دارد و پخش آن از ۲۸ آوریل در شبکه پارامونت پلاس آغاز می‌شود. مایلز تلر و دن فوگلر در این سریال که بیوگرافی و درام است نقش‌آفرینی کرده‌اند.
شبکه سی بی اس ال اکسس(CBS All Access) در سال ۲۰۲۰ نام تجاری خود را به پارامونت پلاس تغییر داده و اکنون قصد دارد تا با پخش سریالی درباره فیلم پرطرفدار «پدرخوانده»، مخاطبان بیشتری را جذب کند. این شبکه قصد دارد با تولید این سریال، با شبکه‌های پرطرفداری که آثارشان را خودشان تولید می‌کنند، رقابت کند.
این سریال در مسیر ساخت با چالش‌هایی نیز مواجه بوده است. مایلز تلر که در نقش آلبر.اس. رودی (تهیه‌کننده فیلم پدرخوانده) نقش‌آفرینی کرده است، جایگزین ارمی همر شده و با ابتلای یکی از بازیگران سریال به کرونا، پروژه ناچار به چند روز توقف بوده اما اکنون با گذر از این چالش‌ها، سریال آماده پخش است. دن فوگلر نیز در این سریال، نقش فرانسیس فورد کاپولا را بازی کرده است.
سریال «پیشنهاد» بر اساس تجرییات آلبر.اس. رودی، تهیه کننده فیلم پدرخوانده، ساخته شده است‌. این فیلم در سال ۱۹۷۲ توسط فرانسیس فورد کاپولا و بر اساس رمانی به همین نام اثر ماریو پوزو کارگردانی شده است.
داستان فیلم درباره یک خانواده مافیایی ایتالیایی ـ آمریکایی و درگیری‌های آن‌ها در میان خودشان و با گانگسترهای دیگر است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *