19:33

برنامه تلویزیونی «برسد به دست فردا»، پنج‌شنبه ۱۲ خرداد ماه به بررسی گذشته نفت در قرن۱۴ و آینده‌ «صنعت نفت» در قرن ۱۵ می‌پردازد.
به گزارش رسیده، تحلیل و بررسی گذشته و آینده «نفت» موضوع پنجمین قسمت برنامه تلویزیونی «برسد به دست فردا» است؛ که پنج‌شنبه ۱۲ خرداد ماه ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود، همچنین این برنامه در ششمین قسمت خود، جمعه ۱۳ خردادماه به تحولات «حوزه علمیه» در یکصدسال گذشته و بررسی نقش آن در آینده خواهد پرداخت.
«برسد به دست فردا» به نویسندگی و تهیه‌کنندگی علی زارعان و کارگردانی فواد صفاریان‌پور کاری‌ است از گروه اجتماعی شبکه چهار سیما، که می‌کوشد علاوه بر واکاوی اساسی‌ترین مسائل قرن گذشته، تصویری از آینده را برای مخاطب ترسیم کند.
این برنامه با اجرای علی‌رضا شجاع‌نوری، در هر قسمت یکی از موضوعات و حوزه‌های مهم و اثرگذار اجتماعی را در قالب آیتم‌های متنوع، با دو رویکرد «بررسی تحولات یک سده گذشته» و «آینده‌نگاری و آینده‌پژوهی» مورد بررسی قرار می‌دهد.
گفت‌وگو پیرامون گذشته و آینده موضوع برنامه، با حضور کارشناسان و متخصصان، از جمله آیتم‌های این برنامه است که در این بخش منصور ضابطیان با «نگاه به آینده» و کیانا فرهی با «مرور گذشته و رویدادهای قرن ۱۴» به بحث و تبادل نظر با مهمانان برنامه می‌پردازند.
اردشیر رستمی دیگر راوی این برنامه است که در حال و هوایی شاعرانه سرفصل‌های متنوعی را مطرح می‌کند و معین‌الدین زارعان در یک آیتم به معرفی مستندهای ساخته شده در سینما و تلویزیون کشور می‌پردازد. مستندهایی که تصویری روشن از قرن ۱۴ را برای مخاطب عرضه می کند.
از دیگر آیتم‌های این برنامه می‌توان به «دانستنی‌های قرن ۱۴ (مستند کوتاه)» و «پدیده‌های قرن ۱۴، (رویدادها و حوادث) اشاره کرد.
«برسد به دست فردا» شامگاه پنج‌شنبه و جمعه هر هفته ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود. بازپخش اول این برنامه ساعت ۱۶ روز بعد از پخش و بازپخش دوم یکشنبه و دوشنبه هر هفته ساعت ۹ صبح خواهد بود.
قسمت‌های اول تا چهارم این برنامه با بررسی موضوعاتی چون «طنز در قرن ۱۴»، «بررسی تحولات جمعیتی ایران در قرن ۱۴» و «شهرهای تاب‌آور قرن ۱۴» با حضور کارشناسان و صاحب‌نظران روی آنتن رفته است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *