15:58

برنامه «ایران امروز» امروز ، با حضور کارشناسان و صاحب نظران به بحث و بررسی طرح آموزش ادبیات زبان های قومی ومحلی در مدارس کشور می پردازد.
به گزارش شبکه رادیویی ایران، وحید بیات تهیه کننده «ایران امروز» دوشنبه ها گفت: چندی پیش، رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اهمیت توجه به زبان های مختلف اقوام ایرانی از تصویب کلیات طرح تدریس زبان‌های محلی و قومی در مدارس و دانشگاه‌های خبر داد.
وی ادامه داد: زبان‌های قومی و محلی در مناطق مختلف کشور گنجینه‌های ارزشمندی هستند که متاسفانه در حال از بین رفتن می‌باشند و باید برای صیانت و حفظ این گنجینه نهایت تلاش خود را داشته باشیم.
بیات تصریح کرد: از همین رو در برنامه «ایران امروز» دوشنبه 22 آذر میزبان محمد تقی عینی زاده پژوهشگر اجتماعی و عضو شورای تألیف کتب درسی، شیوا قاسمی پور عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، و دکتر رضا شیبانی پژوهشگر ادبیات و فعال فرهنگی خواهیم شد و در هین خصوص گفت و گو می کنیم.
گفتنی است «ایران امروز» از گروه فرهنگ به تهیه کنندگی وحید بیات و با اجرای شهاب شهرزاد و هماهنگی اکرم خیر خواه ساعت 12:40 از رادیو ایران پخش می شود

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *