11:30

فرهنگسرای اندیشه در جدیدترین قسمت از «رستاخیز واژه‌ها» سراغ 2 پیشکسوت عکاسی رفته و ظرفیت‌های متنوع عکاسی را بررسی می‌کند.
به گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 7، نهمین برنامه از سلسله جلسات «رستاخیز واژه‌ها» با موضوع بررسی خدمات متقابل عکاسی با فرهنگ و هویت اسلامی در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.
در این جلسه از رستاخیز واژه‌ها، سید عباس میرهاشمی مدرس دانشگاه و داریوش عسگری از پیشکسوتان عکاسی خبری به بررسی موضوع «خدمات متقابل عکاسی و فرهنگ و هویت اسلامی» پرداخته و درباره موضوعات مرتبط با این حوزه صحبت می‌کنند. محمدحسن شاهنگی نیز اجرای این جلسه را برعهده دارد.
از جمله محورهایی که در این جلسه مورد بررسی قرار می‌گیرد می‌توان به نقش هنر عکاسی در توسعه سبک زندگی اسلامی ایرانی، معرفی معماری اسلامی در قاب دوربین، عکاسی خبری و ظرفیت دیپلماسی فرهنگی، نشان دادن چهره‌ای واقعی از ایران و تشیع به جهانیان، بایدها و نبایدهای عکاسی مد و تبلیغاتی و … اشاره کرد.
«رستاخیز واژه‌ها» ویژه برنامه‌ای گفت‌وگو محور است که به همت فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود و ضمن بررسی کارنامه 4 دهه هنر انقلاب اسلامی به بررسی خدمات متقابل اسلام و هنر می‌پردازد. تاکنون چهره‌های مختلف فرهنگی و هنری در رستاخیز واژه‌ها حضور پیدا کرده و ضمن بررسی تاریخچه و زمینه رشته‌های هنری، خدمات آن به دین اسلام را مورد بحث و بررسی قرار داده‌اند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *