13:32

برد پیت هنرپیشه سرشناس هالیوود، به عنوان مجسمه‌ساز در گالری هنری کشور فنلاند، برای اولین بار شگفتی‌ساز شد.
به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از گاردین، برد پیت هنرپیشه سرشناس هالیوود، به عنوان مجسمه‌ساز در گالری هنر فنلاند، برای اولین بار شگفتی ساز شد.
این بازیگر در کنار نیک کیو، موزیسین استرالیایی و توماس هاوساگو، مجسمه‌ساز بریتانیایی ظاهر شد تا اولین نمایشگاه هنری خود را به برگزار کند.
برد پیت مجسمه‌های خود را در یک موزه هنری کنار دریاچه‌ای در فنلاند به عنوان بخشی از اولین نمایشگاه هنری عمومی به نمایش گذاشت. این اقدام بازیگر هالیوودی برای این کشور شمال اروپا غافلگیرکننده بود.
موزه هنر سارا هیلدن گفت که این نمایشگاه در تامپره سومین شهر بزرگ فنلاند برگزار شده است. اولین باری است که این ستاره آمریکایی با هنری که تا حد زیادی خودآموخته است، مجسمه‌های خود را به نمایش عموم می‌گذارد.
مجسمه‌های پیت توسط خود این بازیگر ۵۸ ساله روز شنبه به عنوان بخشی از نمایشگاه بزرگ‌تر توماس هاوساگو، هنرمند بریتانیایی، همراه با مجموعه‌ای از سرامیک‌های موسیقیدان استرالیایی، نیک کیو، رونمایی شد.
پیت در مراسم افتتاحیه گفت: برای من و نیک، این دنیای جدید و اولین ورود ماست و الان احساس خوبی دارم. این آثار از احساس درونی‌ام نشات گرفته‌اند.
برد پیت پس از طلاق از آنجلینا جولی شروع به کار در زمینه سفالگری کرد و در سال ۲۰۱۷ تا ۱۵ ساعت در روز را در کارگاه هاوساگو در لس آنجلس سپری می‌کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *