12:53

مدیر عامل خبرگزاری دانا با اشاره به معرفی وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: از زمان معرفی وزرای دولت سیزدهم شاهده هجمه‌های مختلفی به کابینه و مشخصا به چند وزیر خاص از جمله آقای اسماعیلی هستیم و برخی به دنبال تخریب وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند.
مقداد ذکی زاده در گفت‌وگو با ایرنا، با تشریح آنچه در این روزها در فضای مجازی علیه برخی وزرای پیشنهادی آیت الله ابراهیم رئیسی رییس جمهور برای تشکیل دولت سیزدهم گذشت، گفت: اگر بخواهیم یک بررسی کلی در رابطه با این موضوع داشته باشیم تخریب گران و هجمه کنندگان به محمدمهدی اسماعیلی و کابینه به چند دسته تقسیم می‌شوند، تصریح کرد: دسته اول معاندین و مخالفین دولت سعی کردند وزیر پیشنهادی دولت را در واقع چهره انقلابی ایشان را بهانه قرار داده و به همین واسطه در واقع دولت مردمی آیت الله رئیسی و دولتی که بر گرفته از رای مردم را زیر سوال ببرند.
سخنگوی انجمن روزنامه نگاران مسلمان ادامه داد: دسته دوم در واقع منتقدین و مخالفین آقای اسماعیلی کسانی هستند که کارنامه او به مذاق خیلی‌ها خوش نیامده چون او جوان انقلابی است و برنامه‌های تحول گرایانه دارد تا در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیری کند. از این رو بالاخره مافیایی که در همه این سال‌ها در حوزه فرهنگی کشور شکل گرفته و قطعاً برنمی‌تابد و چهره‌ای بیاد و بخواهد بساط اینگونه افراد را برچیندبه نوعی مورد تخریب و مورد هجمه قرار می دهند.
طبیعی است که شاهد حملات اینگونه باید بود چراکه افرادی هستند که فکر می‌کردند در یک رقابت با آقای اسماعیلی قرار دارند و اگر او حذف و از قطار کابینه پیاده بشود آنها سوار خواهند شد اما نمی دانند در واقع این هم یک خیال خام است چرا که عملاً اینگونه افراد به دور از اخلاق قطعاً در قطار دولت مردمی و دولت انقلابی آقای رئیسی جایی نخواهند داشت.
مدیرعامل خبرگزاری دانا ادامه داد: خوشبختانه همانگونه که از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی انتظار می رفت داشتیم برنامه‌های آقای اسماعیلی مورد اقبال قرار گرفت چون مشاهده کردند بالاخره طبق برنامه های ارائه شده قرار است یک سلسله اقدامات در این حوزه انجام شود.
انشالله مجلس انقلابی با یک رای خوب و بالا و قاطع به آقای دکتر اسماعیلی یک عیدی خوب به اهالی فرهنگ و هنر و رسانه خواهد داد.
ذکی زاده ابراز امیدواری کرد: با حضور محمد مهدی اسماعیلی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اتفاقات خوبی در این حوزه رقم بخورد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *