با توجه به شیوع دوباره کرونا در هلند؛

12:02

با توجه به افزایش دوباره شیوع کووید ۱۹ در هلند، جشنواره بین‌المللی فیلم روتردام اعلام کرد امسال هم بخشی از این جشنواره را به صورت آنلاین برگزار می‌کند.
به گزارش مهر به نقل از ورایتی، پنجاه و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم روتردام با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد بخشی از برنامه‌های این دوره خود را به صورت آنلاین برگزار می‌کند.
این جشنواره اعلام کرد فیلم‌های منتخب بخش «سینه مارت» این دوره را ۱۶ دسامبر (۲۵ آذر) معرفی می‌کند و فهرست کامل فیلم‌های حاضر ۷ ژانویه (۱۷ دی) منتشر می‌شود.
در حالی که برنامه‌های تخصصی و نشست‌های مربوط به صنعت سینما در این رویداد به صورت آنلاین برگزار می‌شود، جشنواره به صورت فیزیکی از ۲۶ ژانویه تا ۶ فوریه (۶ تا ۱۷ بهمن) برپا می‌شود. رعایت مقررات سخت‌گیرانه بهداشتی موسسه بهداشت عمومی و محیط زیست هلند در برگزاری این جشنواره ضروری خواهد بود.
مدیر جشنواره نیز تاکید کرد که انتظار می‌رود محدودیت‌های بعدی برای مبارزه با موج جدید کووید ۱۹ بر شکل و نحوه برگزاری این جشنواره در سال ۲۰۲۲ تاثیر بگذارد.
وی گفت: اینکه جشنواره امسال چگونه پیش برود چیزی است که اکنون تمام توجه تیم ما را معطوف به خود ساخته است و در کنفرانس مطبوعاتی ۷ ژانویه اطلاعات بیشتری در این زمینه ارایه می‌شود.
در پنجاه و یکمین دوره جشنواره فیلم روتردام آماندا کرامر فیلمساز، نوازنده و نویسنده آمریکایی، کیو جیونگ‌جیونگ از مبتکرترین هنرمندان و فیلمسازان امروز چین و نیز یواسا ماساکی انیماتور و فیلمساز ژاپنی تجلیل می‌شوند. همچنین سایومبو موکدیپروم فیلمبردار تایلندی که به تازگی با ساخت فیلم «خاطرات» آپیچاتپونگ ویراستاکول و «مرا به نام خودت صدا کن» لوکا گوادانینو همکاری کرده بود با دریافت سومین جایزه سالانه رابی مولر تجلیل می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *