20:39

با پایان ماموریت عبدالعلی علی‌عسکری» در سازمان صداوسیما یکی از معاون‌ او به عنوان رییس این سازمان منصوب می‌شود.
به گزارش بانی‌فیلم، با پایان دوره مدیریت علی عسگری بر رسانه ملی، بر اساس اخبار غیررسمی به احتمال زیاد پیمان جبلی معاون سیاسی فعلی این سازمان روی صندلی ریاست صداوسیما می‌نشیند.

سایت تابناک هم در خبری در باره انتصاب احتمالی پیمان جبلی نوشت:
گفته می‌شود، حکم جبلی که هم اکنون مسئولیت معاونت برون مرزی صدا و سیما را بر عهده دارد تا پایان هفته جاری صادر خواهد شد و وی بر کرسی عالی سازمان تکیه خواهد زد. او در رسانه ملی، مسئولیت‌هایی همچون معاونت برون مرزی صداوسیما، عضویت در هیات علمی دانشگاه صداوسیما، معاونت سیاسی صداوسیما، دبیر اخبار خارجی بخش شامگاهی رادیو، دبیری اخبار خارجی و داخلی تلویزیون، سردبیری اخبار سراسری شبکه ۲ سیما، مدیرکلی اخبار داخلی واحد مرکزی خبر، مدیرکلی اخبار شبکه العالم و مدیریت دفتر شبکه العالم در بیروت را بر عهده داشته است.
پیمان جبلی علاوه بر سوابقش در حوزه خبر و اطلاع‌رسانی، طی سال‌های ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۳ سفیر ایران در کشور تونس بوده‌ است. او همچنین معاون رسانه‌ای دبیر شورای عالی امنیت ملی در زمان تصدی این مسئولیت توسط «سعید جلیلی» را نیز بر عهده داشته است. با توجه به اطلاعات و اخبار به دست آمده از هم اکنون باید جبلی را هشتمین رئیس سازمان صداوسیما بدانیم.
گفته می شود که فردا سه‌شنبه سی‌ام شهریور ماه، مراسم معارفه رئیس جدید سازمان صداوسیما برگزار خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *