مقامی بالاتر از معاونت سیما برای فعال فرهنگی جناح اصولگرا

22:12

برخلاف تکذیب‌هایی که توسط روابط عمومی صداوسیما در باره حکم گرفتن وحید جلیلی منتشر شد، این فعال فرهنگی جناح اصولگر، امروز شخص دوم سازمان صداوسیما شد و حکم قائم‌مقامی‌اش را از پیمان جبلی گرفت.
در حکم رئیس رسانه ملی، «وحید جلیلی» به عنوان قائم مقام رئیس صداوسیما در امور فرهنگی و دبیر ستاد تحول رسانه ملی منصوب شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما در حکمی، وحید جلیلی را به عنوان قائم مقام رئیس سازمان در امور فرهنگی و دبیر ستاد تحول رسانه ملی منصوب کرد.
در حکم جبلی خطاب به جلیلی آمده است: انتظار می رود برای انجام «بسیج حداکثری ظرفیت های ارزشمند داخل و خارج سازمان برای ارتقاء محتوایی و کیفی برنامه ها مطابق ماموریت های چهارگانه سازمان در حکم مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دانشگاه آگاهی و معرفت، آوردگان جنگ نرم و مقابله با تحریف و تقنین، آسایشگاه چشم و دل برای بهره مندی از زیبایی ها و هنر و قرارگاه پراکنده امید و نشاط» تلاش نمایید.
رئیس رسانه ملی در این حکم بر «پیگیری برای اجرای تحول در سازوکارها، محتوا و کیفیت تولیدات نمایشی با نگاه به راهبردهای کلان رسانه ملی، باز تعریف و فعال سازی هدفمند چرخه طراح- تولید- بازخورد به منظور تقویت یکپارچگی راهبردی، کاهش موازی کاری ها، چابک سازی و هم افزایی حداکثری شبکه های سیما و صدا، طراحی و اجرای سازوکارهای مناسب برای ارتقاء کیفی نیروی انسانی تراز انقلاب اسلامی در رسانه ملی، ارتقای هویت محوری و عدالت گستری در رویکردها ، برنامه‌ها و سازوکارها» تاکید کرده است.
جبلی از همه معاونت‌ها و بخش‌های رسانه ملی خواسته است در انجام ماموریت‌های یادشده با جلیلی حداکثر همکاری و هماهنگی را انجام دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *