15:17

کیت بلانشت برای بازی در اولین فیلم انگلیسی زبان پدرو آلمودوار، سینماگر معروف اسپانیایی، قرارداد امضا کرد.
به گزارش ایرنا به نقل از ورایتی، این فیلم که راهنمایی برای زنان نظافتچی (A Manual for Cleaning Women) نام دارد، اقتباسی است از یک مجموعه داستان کوتاه به همین نام نوشته لوسیا برلین شامل ۴۳ داستان درباره زنانی است که مشاغل سخت فیزیکی دارند.
راهنمایی برای زنان نظافتچی در مراحل ابتدایی ساخت است و اندرو آپتون و کوکو فرانچینی از طرف شرکت درتی فیلمز بلانشت و برایان اولیور، بردلی فیشر و المودوار از طرف کمپانی نیو ریپابلیک پیکچرز تهیه‌کنندگی این پروژه را برعهده دارند.
کیت بلانشت یکی از بازیگران مطرح جهان است. وی یک بار با فیلم هوانورد (۲۰۰۴) جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن و یک بار با فیلم جاسمین غمگین (۲۰۱۳) اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن را برد. نام این بازیگر استرالیایی در فصل حاضر از جوایز سینمایی نیز برای بازی در دو فیلم کوچه کابوس ساخته گیرمو دل تورو و به بالا نگاه نکن از آدام مک کی سر زبان‌هاست.
آلمودوار، کارگردان ۷۲ ساله اسپانیایی، سال گذشته فیلم مادران موازی را برای استودیو سونی پیکچرز کلاسیکس ساخت که جام ولپی بهترین بازیگر زن در جشنواره فیلم ونیز را برای پنه‌لوپه کروز به ارمغان آورد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *