11:30

«مک‌کالی کالکین» ستاره فیلم‌های تنها در خانه با بازی در فصل جدید سریال «داستان ترسناک آمریکایی» به دنیای بازیگری بازگشت.
به گزارش ایرنا به نقل از روزنامه نشنال، مک‌کالی کالکین که بیش‌تر به بازی در نقش کوین مک کالیستر در دو قسمت نخست مجموعه سینمایی تنها در خانه شناخته می‌شود، در فصل دهم سریال پرطرفدار داستان ترسناک آمریکایی (American Horror Story) ساخته رایان مورفی با بازیگران اصلی این مجموعه یعنی ایوان پیترز، لیلی ریب و سارا پلسن همبازی شد.
این بازیگر ۴۱ ساله در قسمتی که روز چهارشنبه هفته گذشته (۳ شهریور) از این سریال پخش شد، نقش میکی معتاد را بازی کرد و با تحسین طرفداران سریال در توییتر روبه‌رو شد.
فصل جدید سریال داستان ترسناک آمریکایی به دو بخش تقسیم شده است؛ اولین بخش که موج سرخ (Red Tide) نام دارد شامل ۶ قسمت است و بخش دوم با عنوان دره مرگ (Death Valley) در چهار قسمت مضمونی فرازمینی را جلوی دوربین خواهد برد. هر فصل از این سریال داستانی مجزا دارد که در پایان همان فصل پایان می‌یابد و گروهی از بازیگران ثابت در هر فصل نقش جدیدی را ایفا می‌کنند. این سریال طرفداران زیادی دارد به طوری که فصل اول آن در سال ۲۰۱۱ به پربیننده‌ترین سریال تلویزیونی در آمریکا تبدیل شد و فصل نهم آن بیش از ۱ میلیون و ۳۲۰ هزار بیننده داشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *