حوریه مقدم:

0:17

بازیگر فیلم «قاسم» که مضمونی برگرفته از انتظار مادر یک شهید دارد، گفت: بازی در این اثر برایم اتفاقی جدید و ساختارشکنی محسوب می‌شود.
حوریه مقدم در گفت وگو با ایرنا با اشاره به پایان بازی خود در تله فیلم قاسم، اظهار داشت: این فیلم به زندگی یک مادر شهید می‌پردازد و خوشحالم در این اثر به ایفای نقش پرداختم.
وی با بیان اینکه قاسم به زودی برای پخش از تلویزیون آماده می‌شود، توضیح داد: در این فیلم نقش دختری کولی را بازی می کنم که در یک سیر و تحت تاثیر اتفاقاتی، سعی می کند بار دیگر به خودش برگردد و از فضای منفی دور شود.
این بازیگر که تجربه ایفای نقش در سریال‌های کامیون، زیرخاکی، طلاق و فیلم سینمایی زندانی ها را دارد، گفت: همواره زندگی شهدا و انتظار مادران شهید جز سوژه‌های منحصر بفرد برای تولید آثار سینمایی و تلویزیونی محسوب می‌شوند و قصه این آدم ها تنوع و گستردگی بسیاری دارد.
مقدم با بیان اینکه به عنوان یک پزشک امیدوار است بیش از پیش به چنین آثاری در تلویزیون و سینما پرداخته شود تاکید کرد: قاسم روایت یک مادر است؛ مادر شهیدی مفقود الاثر که همچنان در انتظار است فرزندش را ببیند. مادری که از جنس مردم است و مردم او را درک می کنند و با او نفس می کشند.
در خلاصه داستان فیلم قاسم آمده است: مادر شهیدی مفقودالاثر بعد از گذشت سال‌ها همچنان منتظر بازگشت پسرش است و هنوز برای برگشتن پسر اجرای تعزیه نذر می کند.
این فیلم حوالی تهران فیلمبرداری شده و رضا ایرانمش، بابک نوری، فاطمه مرتاضی، علیرضا درویش دیگر بازیگران این اثر به کارگردانی قاسم عرب هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *