14:02

بازیگر آرژانتینی سریال «مانی هیست» یا «سرقت پول» در نقش اصلی فیلمی برای پارامونت جلوی دوربین می‌رود.
به گزارش مهر به نقل از ورایتی، رودریگو دلا سرنا بازیگر آرژانتینی در جدیدترین فیلم پارامونت در نقش اصلی ظاهر می‌شود.
این فیلم با عنوان «جهش بابا» بر مبنای خاطرات مارتین سیواک نویسنده-روزنامه‌نگار آرژانتینی ساخته می‌شود.
دانیلا گوگی که از نویسندگان فیلمنامه در کنار آندرآ گاروتی است، کارگردانی فیلم را هم انجام می‌دهد.
فیلمبرداری این فیلم به زودی در آرژانتین شروع می‌شود و پارامونت در کنار دو تهیه‌کننده دیگر از آرژانتین تولید فیلم را برعهده دارند.
این فیلم یکی از چندین پروژه پارامونت پلاس در آمریکای لاتین و اسپانیا است و این سرویس استریم قصد دارد فیلم‌های محلی خود را تقویت کند. در حالی که این روزها رقابت برای تولید محتوی در میان غول‌ها در آمریکای لاتین داغ شده، پارامونت پلاس هم ماه پیش اعلام کرد قصد دارد تا سال ۲۰۲۵ بیش از ۵۰ پروژه بین‌المللی را به مرحله تولید برساند.
دلا سرنا برای بازی در نقش پالرمو مغز متفکر سریال «مانی هیست» شهرت یافته است. وی سال ۲۰۰۴ بازیگر فیلم جاده‌ای حماسی «خاطرت موتورسیکلت» بر مبنای خاطرات ارنستو چه‌گوارای جوان ساخته والتر سالس هم بود که در کنار گائل گارسیا برنال بازی کرده بود.
گفته شده فیلم جدید داستانی درباره شجاعت و مهربانی است زیرا بر تلاش یک مرد برای درک پدر پیچیده‌اش متمرکز است و دلا سرنا که بازیگر خارق‌العاده‌ای است، پیچیدگی‌ها و ظرفیت‌های این شخصیت را می‌تواند به شکلی ماهرانه به هم ببافد تا این داستان تلخ را تصویر کند.
در کتابی که از آن اقتباس شده مارتین سیواک سعی دارد با زندگی و مرگ پیچیده پدرش کنار بیاید و داستان در پس زمینه بوینوس آیرس در دهه ۱۹۸۰ رخ می‌دهد. پدر مارتین -خورخه سیواک- که پس از سال‌ها تبعید در دوره دیکتاتوری، اکنون به آرژانتین تازه دموکرات شده برگشته در حال یافتن خود است و در عین حال باید با حادثه ربوده شدن برادرش روبه رو و با رسانه‌ها هم مواجه شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *