11:44

شیوا خسرومهر بازیگر سینما و تلویزیون عنوان کرد که با تماشای نمایش میدانی «جهان بانو» گویی وارد تونل زمان شده و بخشی از تاریخ را دیده و لمس کرده است.
به گزارش مهر، شیوا خسرومهر بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها با سریال «آتش سرد» در قاب تلویزیون دیده می‌شود بعد از دیدن نمایش میدانی «جهان بانو» که این روزها در بوستان ولایت اجرا می‌شود، بیان کرد: معتقدم «جهان بانو» اثری ویژه و خاص است و بی انصافی است اگر بگویم من امشب صرفاً به تماشای یک تئاتر نشستم؛ چون با دیدن این اثر نمایشی گویی وارد تونل زمان شدم که در هر لحظه آن بخشی از تاریخ را دیدم و لمس کردم.
وی یادآور شد: بخشی که برای من جذابیتی ویژه داشت، قسمت‌های تاریخی نمایش بود که به نسبت کارهایی که تا الان دیده بودم، بسیار متفاوت است. مخاطب با دیدن این اثر می‌تواند سفری تاریخی را تجربه کند.
این بازیگر یادآور شد: من به عنوان یک زن، «جهان بانو» را بسیار روشن می‌بینم. به همه همکارانم و همه زنان سرزمینم توصیه می‌کنم این کار فوق‌العاده زیبا را در بوستان ولایت تهران ببینند.
خسرو مهر در پایان گفت: امشب بعد از دیدن این نمایش حال بسیار خوبی دارم. انرژی مثبت و حس و حال این کار خوب تا مدت‌ها همراه من خواهد بود.
نمایش میدانی «جهان بانو» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که به همت موسسه سیمای ققنوس روی صحنه می‌رود و به زندگی زنان تاثیرگذار عالم از ازل تا زمان حال می‌پردازد. این نمایش هر روز ساعت ۱۸ در بوستان ولایت تهران اجرا می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه و رزرو بلیت رایگان به سامانه namaticket.ir مراجعه کنند.
عوامل نمایش میدانی «جهان بانو» عبارتند از تهیه کننده: علی اسماعیلی، کارگردان: حسن بز را، مجری طرح: امیرحسین طهرانی، طراح نور: عباس رحمانی‌پور، طراح صحنه و دکور: مرتضی پورحیدری، مدیر تولید: داود طامهری، طراح صدا: عرفان حسن زاده، طراح جلوه‌های ویژه میدانی: یاسر یارمحمدی، مجری صدا: علی بیرنگ، مدیر تدارکات: تورج سلیمانی و طراح گریم: هاشم جوری.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *