11:35

دنباله فیلم سینمایی «گرینلند» در دست ساخت است و جرارد باتلر به همراه مورنا باکارین، برای نقش آفرینی مجدد بازخواهند گشت.
به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر، تهیه کنندگان و سرمایه گذاران فیلم سینمایی «گرینلند» تصمیم به تولید یک دنباله برای این اثر اکشن و دلهره آور گرفته اند.
هسته اصلی این فیلم سینمایی با بازگشت ریک رومن وو به عنوان کارگردان با فیلمنامه ای نوشته کریس اسپارلینگ همچنان دست نخورده باقی می‌ماند.
از طرفی جرارد باتلر برای نقش جان گریتی به عنوان مهندس ساختمان و مورنا باکارین در نقش همسر او به این فیلم سینمایی بازخواهند گشت.
در دنباله داستان این فیلم، خانواده گریتی که از پس از برخورد یک دنباله دار کیهانی به زمین، از حادثه‌ای مرگبار جان سالم به در برده اند، اکنون باید سوله‌های حفاظتی گرینلند را ترک کنند و برای پیدا کردن خانه جدیدشان سفر جدیدی را آغاز کنند. گفته شده آغاز فیلمبرداری اصلی این پروژه برای سال ۲۰۲۲ تنظیم شده است.
نخستین فیلم «گرینلند» زمانی که برای اولین بار در تابستان گذشته اکران شد، با وجود تعطیلی‌های جهانی و محدودیت ظرفیت سینماها، فراتر از انتظارات و پیش بینی‌ها عمل کرد. این فیلم در ۲۶ کشور از جمله آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا و روسیه اکران شد.
«گرینلند» بعد از اکران در آمریکا و گیشه بین المللی خیلی زود برای مشترکان خانگی در شبکه HBO Max در دسترس قرار گرفت و در سرویس‌های نمایش آنلاین اپل و گوگل پلی در صدر آثار مورد استقبال قرار گرفت.
رومن وو در مورد این فیلم می‌گوید: «گرینلند» درباره انسانیت در دنیای آسیب دیده صحبت می کند. در واقع این موضوع را نشان می‌دهد زمانی که صحبت از مرگ و زندگی است، انسان‌ها چه کار‌های خوب و بدی را می‌توانند در مواجهه با یکدیگر انجام دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *