14:39

فصل دوم سریال موفق «مدیر شب» با حضور تام هیدلستون ساخته می‌شود.
به گزارش مهر به نقل از ددلاین، در حالی که ۶ سال از ساخته شدن سریال کوتاه و موفق «مدیر شب» می‌گذرد فصل دوم آن با بازی تام هیدلستون ساخته می‌شود.
این سریال محبوب که با اقتباس از رمان جاسوسی جان لوکاره در سال ۱۹۹۳ ساخته شد، بار دیگر با همکاری پرایم ویدئو و بی‌بی‌سی ساخته می‌شود و هیدلستون در نقش جاناتان پاین برمی‌گردد.
فصل دوم اواخر سال ۲۰۲۳ در لندن و آمریکای جنوبی فیلمبرداری خواهد شد گرچه بی‌بی‌سی و آمازون به صورت رسمی سفارش ساخت آن را هنوز نداده‌اند، اما به نقل از یک منبع داخلی ساخت ۲ فصل دیگر از آن مدنظر است.
گفته شده دیوید فار که فصل اول را نوشته بود برای فیلمنامه فصل دوم انتخاب شده است.
فصل دوم بار دیگر درباره یک دلال اسلحه بریتانیایی با نام ریچارد روپر (با بازی هیو لوری) است که آخر فصل نخست توسط نیروهای سوری دستگیر شده بود. در فصل دوم دو سال پس از این اتفاق، به پاین اطلاع داده می‌شود که روپر مرده است، اما او باید با یک اتفاق جدید و حتی مرگبارتر از قبلی روبه رو شود.
فصل اول را سوزان بیر کارگردانی کرده بود و الیویا کولمن، تام هالندر، الیزابت دبیکی و دیوید هروود دیگر بازیگران آن بودند. شخصیت اصلی سریال پاین، مدیر شب یک هتل لوکس در قاهره است که سابق بر این سربازی بریتانیایی بود.
این سریال موفق به کسب ۲ جایزه امی و ۳ گلدن گلوب شده بود.
اوایل همین ماه اقتباس هندی از این سریال با بازی آدیتیا روی کاپور در نقش پاین و آنیل کاپور در نقش روپر در دیزنی+ پخش شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *