11:03

تئاتری‌ها در وضعیت بد معیشتی هستند

یک بازیگر پیشکسوت تلویزیون گفت: متاسفانه معضل اصلی بچه‌های تئاتر در طی این مدت دو ساله شیوع کرونا عدم فعالیت به دلیل شرایط موجود است و در پی این بیکاری درآمدی هم برای این قشر باقی نمی‌ماند به همین خاطر تئاتری‌ها با وضعیت بد معیشتی روبرو شده‌اند.
ایرج راد در گفت‌وگو با میزان پیرامون وضعیت این روزهای خود پس از ابتلا به بیماری کرونا گفت: من دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده بودم و علی رغم اینکه بسیار رعایت می‌کردم و مراقب بودم تا به این ویروس مبتلا نشوم، اما در نهایت به شکل شدیدی به این ویروس مبتلا شدم و نمی‌دانم شاید تزریق دو دوز واکسن باعث شد تا کارم به بستری شدن در بیمارستان نکشد.
این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در همین راستا بیان کرد: این روز‌ها خیلی بهترم و فقط با ضعف ناشی از عوارض این ویروس دست و پنجه نرم میکنم، بیست روزی از ابتدای ابتلای من به این بیماری می‌گذرد و حالم خیلی بهتر است. در بیمارستان بستری نشدم، اما روزانه برای تزریق دارو به بیمارستان مراجعه میکردم و در رفت و آمد بودم.
وی پیرامون مجموعه فعالیت‌های خود در طی مدت دو ساله شیوع ویروس کرونا ابراز کرد: من در مدت دو ساله ورود کرونا به جهان بسیار رعایت می‌کردم و حضور در هیچ اثری را نپذیرفتم و تا بهبود این شرایط کاری نمی‌کنم تا ببینم اوضاع چگونه پیش می‌رود.
راد در همین راستا تاکید کرد: در این مدت بسیار پیشنهاد کار داشتم هم از سینما و هم از تلویزیون، اما برای جلوگیری از شیوع این ویروس هیچ کدام را قبول نکردم و در خانه ماندم، اما در نهایت با این وضعیت روبرو شدم.
بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون پیرامون وضعیت این روز‌های تئاتر بیان کرد: متاسفانه معضل اصلی بچه‌های تئاتر در طی این مدت دو ساله شیوع کرونا عدم فعالیت به دلیل شرایط موجود است و در پی این بیکاری درآمدی هم برای این قشر باقی نمی‌ماند به همین خاطر تئاتری‌ها با وضعیت بد معیشتی روبرو شده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: امیدوارم با شروع واکسیناسیون هنرمندان اوضاع برای این قشر بهتر شودو ببینیم که چه زمانی اهالی عرصه نمایش می‌توانند دوباره به صحنه باز گردند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *