13:48

پیش‌درآمدی بر مجموعه چهارگانه از سری فیلم‌های «بازی‌های گرسنگی»، پاییز سال ۲۰۲۳ میلای اکران خواهد شد.
به گزارش ایرنا، شرکت فیلمسازی لاینزگیت دیروز (پنجشنبه، ۸ اردیبهشت) در رویداد سالانه سینماکان/ CinemaCon اعلام کرد پیش‌درآمد سری فیلم‌های بازی‌های گرسنگی (Hunger Games) ۱۷ نوامبر سال ۲۰۲۳ (۲۶ آبان ۱۴۰۲) روی پرده نقره‌ای خواهد رفت‌.
این فیلم که تصنیف پرندگان آوازخوان و مارها (The Ballad of Songbirds and Snakes) نام دارد، براساس رمانی به همین نام و به کارگردانی فرانسیس لورنس که ساخت سه فیلم از چهار فیلم مجموعه را برعهده داشت، ساخته می‌شود. فیلمنامه این فیلم نیز اثر مشترکی از سوزان کالینز، مایکل آرندت و مایکل لزلی خواهد بود.
ماجراهای فیلم تصنیف پرندگان آوازخوان و مارها سال ها قبل از اتفاقات چهارگانه اصلی رخ می‌دهد و روی داستان کرولیانوس اسنوی ۱۸ ساله تمرکز دارد.
سه گانه ضدآرمانشهری و پرفروش بازی‌های گرسنگی، آتش‌سوزی و زاغ مقلد اثر سوزان کالینز اولین بار در سال ۲۰۰۸ منتشر و بعدها به ۴ فیلم تبدیل شد. این مجموعه سینمایی در مجموع ۳ میلیارد دلار در گیشه جهانی فروش کرد و جنیفر لورنس را به شهرت رساند.
داستان این سه‌گانه که ماجراهای آن در شهر پساآخرالزمانی پانم اتفاق می‌افتد، از جایی شروع می‌شود که کتنیس اوردین داوطلبانه جای خواهرش را در رویداد سالانه بازی‌های گرسنگی می‌گیرد. در این رویداد نوجوانانی از مناطق ۱۲ گانه پانم از طریق قرعه کشی انتخاب می‌شوند تا پای مرگ با هم مبارزه کنند.
کالینز ماه مه سال ۲۰۲۰ پیش‌درآمدی بر این مجموعه رمان منتشر کرد که به اولین روزهای رقابت در بازی های گرسنگی می‌پردازد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *