20:21

فیلم سینمایی «قهرمان» به کارگردانی اصغر فرهادی یکشنبه (۲۶ دی ماه ۱۴۰۰) ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن نقد و بررسی می‌شود.
به گزارش رسیده، فیلم سینمایی «قهرمان» به کارگردانی اصغر فرهادی یکشنبه (۲۶ دی ماه ۱۴۰۰) ساعت ۱۸ در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن نقد و بررسی می‌شود.
در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: رحیم به دلیل نداشتن توانایی در پرداخت بدهی‌اش در زندان به سر می‌برد. در طول دو روز مرخصی او در تلاش است که شاکی خود را با پرداخت بخشی از بدهی متقاعد به پس گرفتن شکایت خود کند، اما همه چیز طبق برنامه پیش نمی‌رود… .
فیلم «قهرمان» در کن 2021 جایزه بزرگ این جشنواره را به خود اختصاص داد و همچنین به عنوان نماینده سینمای ایران به مراسم اسکار 2022 معرفی شده است.
امیر جدیدی، محسن تنابنده، سحر گلدوست، فرشته صدرعرفایی، احسان گودرزی، مریم شاه‌داعی، علیرضا جهاندیده، فرخ نوربخت، محمد عاقبتی، صالح کریمایی و سارینا فرهادی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
علی قاضی مدیر فیلمبرداری، محمدرضا دلپاک صداگذار، نوید پورمحمدرضا منتقد، کورش جاهد کارشناس سینما و جمعی دیگر از عوامل فیلم، مهمانان پانصد و چهل و سومین نشست باشگاه فیلم تهران هستند.‌
علاقه‌مندان برای حضور دراین نشست می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان‌، خیابان جلفا مراجعه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *