15:29

اکران فیلم سینمایی «مدیترانه» از ۳۰ تیر در سینماهای کشور آغاز می‌شود.
به گزارش ایرنا، به نظر می‌رسد بعد از اینکه سینماها در رده شغلی گروه ۲ قرار گرفتند و حتی در زمان قرمز بودن وضعیت کرونا در شهرها هم با توجه به فضای امنی که دارند همچنان به فعالیت خود ادامه دادند، کارگردانان بیشتری به نمایش آثار خود در این مقطع زمانی رغبت نشان می‌دهند.

بعد از دینامیت به کارگردانی مسعود اطیابی، سیاه باز ساخته حمید همتی و زد و بند به کارگردانی داوود نوروزی حالا عوامل فیلم مدیترانه نیز در تدارک اکران فیلم خود از ۳۰ تیرماه هستند.

اما در آستانه اکران فیلم سینمایی مدیترانه به تهیه کنندگی رشید حاجتمند از پوستر این فیلم با طرحی از محمد روح الامین رونمایی شد.

این فیلم سینمایی که عاشقانه‌ای ناآرام را به تصویر می‌کشد، همزمان با عید سعید قربان از ۳۰ تیرماه اکران خود را در سینماهای کشور آغاز خواهد کرد.

مهراوه شریفی نیا، پوریا پورسرخ، بهرنگ علوی، قاسم زارع، علیرضا اسحاقی و سعید توکلی از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم سینمایی ایفای نقش کرده‌اند.

دومین ساخته بلند هادی حاجتمند، درون مایه اجتماعی داشته و به زندگی زوج عاشقی می‌پردازد که درگیر معضلات و ماجراهای مختلفی می‌شوند… .

از جمله عوامل این فیلم می توان به مدیر تولید: محمدحسین غفرانی، مدیر تولید بخش جنگی: هاشم مسعودی، نویسنده: صابر الله دادیان، تدوین: مهدی سعدی، مدیر فیلم برداری: علی عظیم زاده طهرانی، مدیر صدابرداری: محسن طیبی، موسیقی: حبیب خزائی فر، طراح چهره پردازی: محمدرضا قومی، طراحی و ترکیب صدا: محمد حسین ابراهیمی، طراح صحنه: مهدی آفتابی و … اشاره کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *