احمد گلچین

احمد گلچین: اکران این‌فیلم راه گشای نمایش آثار منتخب روز سینمای جهان برای مخاطبان و علاقمندان ایرانی است.

21:58

بانی‌فیلم: فیلم سینمایی «خیزش، غرش، آتش» یکی از محصولات بزرگ سینمای هند، قرار است در سینماهای ایران به نمایش درآید.
شرکت سینمایی «فارس‌فیلم» اکران این فیلم با دوبله فارسی و زیرنویس‌های عربی و انگلیسی از روز یکشنبه هفته آینده در سینماهای امارات آغاز می‌کند.
حق پخش جهانی این فیلم پرخرج با نام اصلی RRR را شرکت فارس‌فیلم به مدیریت احمد گلچین سینماگر سرشناس ایرانی در اختیار دارد.
مسئولیت اکران فیلم «خیزش، غرش، آتش» در سینماهای ایران را شرکت خانه فیلم، برعهده دارد.
احمد گلچین در گفت‌وگو با بانی‌فیلم ضمن اعلام این خبر، هدف از اکران «خیزش، غرش، آتش» در ایران را صرفاً نمایش آثار مختلف روز سینمای جهان برای مخاطبان و علاقمندان ایرانی عنوان کرد.
مدیرعامل فارس‌فیلم گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، از روز یکشنبه (سوم جولای) نسخه دوبله فارسی RRR با نام «خیزش، غرش، آتش» در سینماهای امارات برای ایرانیان و فارسی‌زبانان و همچنین علاقمندان دیگر کشورها اکران خواهد شد.
گلچین در ادامه افزود: این فیلم یکی از آثار مطرح و عظیم سینمایی‌ به کارگردانی اس‌اس‌ راجامولی کارگردان مطرح هندی‌ست.
«خیزش، غرش، آتش» یا همان RRR از تولیدات بزرگ و پرخرج سینماست که تاکنون توسط صنعت سینمای هند تولید شده است. این فیلم تاریخی با بهره‌مندی از تکنولوژی روز سینمایی به شکل IMAX و سه‌بعدی و با تدارک صحنه‌های عظیم، به مقطعی از تاریخ مبارزه منطقه حیدرآباد هندوستان می‌پردازد که مردم این کشور در برابر ظلم و ستم نیروهای بیگانه می‌ایستند.
گلچین عنوان می‌کند که هدف از اکران این فیلم در سینماهای ایران تنها آشنایی علاقمندان با فیلم‌های سینمای شرق و غرب است و مسایل اقتصادی، مد نظر نیست. مدیر عامل فارس فیلم معتقد است که این فیلم می‌تواند آغازگر آشتی دوباره تماشاگران با سالن‌های سینمایی در ایران باشد.
گلچین با اشاره به اینکه اکران جهانی RRR براساس پیش‌بینی‌ها، موفق بوده در مورد سازنده این فیلم می‌گوید: اس‌اس‌ راجامولی فیلمساز موفق هندی، پیش از این هم دو فیلم موفق را ساخته بود که هر دو فیلم اکران بسیار خوبی در گیشه سینماها داشته و از آثار پرفروش در گیشه سینماها بودند. شرکت فارس‌فیلم مدیریت و امتیاز پخش هر دو فیلم این کارگردان هندی را در اختیار داشت.
براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شرکت فارس‌فیلم درصدد است از روز یکشنبه، نسخه دوبله فارسی «خیزش، غرش، آتش» را برای ایرانیان ساکن امارات به نمایش بگذارد.
مراسم افتتاحیه نمایش نسخه دوبله فارسی «خیزش، غرش، آتش» روز شنبه گذشته ۲۵ ژوئن با حضور ایرانیان ساکن دوبی و برخی از تماشاگران خارجی‌زبان برگزار شد.
احمد گلچین در این مراسم گفت: روز شنبه در مراسمی در مجتمع سینمایی تازه تاسیس «استارکیو» که مجهز به بهترین تکنولوژی نمایش فیلم است، «خیزش، غرش، آتش» را به نمایش گذاشتیم که با استقبال بسیار خوبی از جانب تماشاگران روبرو شد. این اکران برای آگاهی از دیدگاه ایرانیان ساکن دوبی از این فیلم برنامه‌ریزی شد که بسیار هم موفق عمل کرد.
گفتنی‌ست علاقمندان ایرانی و فارسی‌زبان ساکن امارات می‌توانند از روز یکشنبه هفته آینده، فیلم «خیزش، غرش، آتش» را پیش از اکران آن در ایران، به شکل سه‌بعدی در سینماهای این کشور تماشا کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *