20:19

خبر‌ها حاکی از این است که رانی موکرجی در می‌سال ۲۰۲۲ یک فیلم برای اکران خواهد داشت.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، فیلم جدید رانی موکرجی، توسط استودیو زی و امای انترتینمنت تهیه شده و آشیما چیبر کارگردانی آن را بر عهده دارد.
موکرجی، آخرین بار در کمدی «Bunty Aur Babli ۲» ساخته یاش راج فیلمز ظاهر شد که این اثر توانست در گیشه، فروش ۱۲.۴۱ کروری داشته باشد.
او اولین کار خود را در سال ۱۹۹۶ با درام اجتماعی «Raja Ki Aayegi Baraat» انجام داد و در سال ۱۹۹۸ در کنار امیر خان در فیلم اکشن «غلام» به کارگردانی ویکرام بهات بازی کرد.
اولین موفقیت تجاری او در مقابل شاهرخ خان و کاجول در نخستین کار کاران جوهر در مقام کارگردانی بود که موفقیت بزرگی به شمار می‌آمد.
پس از فیلم‌های زیادی از جمله «مهندی»، سلام برادر، بدل و بیچو که در باکس آفیس ناموفق ظاهر شدند، موکرجی توانست در نقش مکمل در یک فیلم دو زبانه در سال ۲۰۰۰ به ایفای نقش بپردازد و تحسین بسیاری از منتقدان را به دست آورد.
او سپس توانست با فیلم ترکیبی «یووا یا جوانی» ساخته مانی راتنام و «Bunty Aur Babli ۲» به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند.
پس از آن، فیلم‌های موکرجی، بیشترین شکست‌های خود را در باکس آفیس نشان دادند.
او در کارنامه خود، فیلم جنایی «هیچ کس جسیکا را نکشته است» را دارد که همراه ویدیا بالان و مردانی به ایفای نقش پرداخته است.
رانی موکرجی در سال‌های اخیر در آثاری، چون «Hichki» محصول سال ۲۰۱۸ که در آن نقش معلمی را بازی می‌کند که از نوعی سندروم رنج می‌برد و همچنین «Mardaani» همکاری کرده است که هر دو آن‌ها توسط یاش راج فیلمز حمایت شده اند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *