10:55

فیلم سینمایی «دزدعروسک‌ها» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا هنرمند امروز بعدازظهر در سالن سوره به نمایش درمی آید.
به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، «دزد عروسک ها» یکی از آثار به یاد ماندنی سینمای کودک است که ساعت 18 روز شنبه 16 مردادماه، در برنامه «مروری بر آثار سینمای کودک» اکران می شود.
حوزه هنری اصفهان و دفتر دائمی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان اصفهان، هر هفته شنبه‌ها را به اکران نسخه‌ مرمت شده آثار خاطره انگیز سینمای کودک اختصاص داده است. این آثار در سالن سوره حوزه هنری اصفهان واقع در خیابان آمادگاه، مجتمع فرهنگی هنری سوره به نمایش درمی‌آیند.
محمدرضا هنرمند کارگردان و نویسنده فیلم «دزد عروسک ها» در خصوص اصلاح نسخه اصلی این فیلم به همت فارابی گفت: خوشحالم که امکان دیدن این فیلم با کیفیت بهتر فراهم شده است.
وی افزود: فیلم «دزد عروسک ها» در سال ۶۷ یعنی ۳۳ سال پیش تولید شد و در آن سال‌ها تکنیک دیجیتال وجود نداشت و کار ما برای ساخت بسیاری از صحنه های این فیلم سخت بود.
هنرمند ادامه داد: برای مثال تمام ترفند های فیلم را باید به صورت واقعی سر صحنه اجرا می کردیم و به صورت نگاتیو ضبط می‌کردیم ضمن اینکه بودجه این فیلم بسیار کم بود و ما با بودجه‌ای که برای ساخت نصف این فیلم بود فیلم را ساختیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *