مدیر مرکز فیلم و سریال سازمان خبر داد؛ متن سریال‌ «صدام» ریزه‌کاری‌هایی دارد که باید نهایی شود

16:02

مدیر مرکز فیلم و سریال سازمان اوج با اشاره به موضوعات ملتهب در تولید سریال‌های روز، تأکید کرد که سریال‌هایی مانند «آقازاده» باز هم در این مرکز تولید خواهد شد.
محسن دریالعل مدیر مرکز فیلم و سریال اوج درباره چهره‌هایی که در ساخت سریال سراغ آن‌ها رفته‌اند به مهر بیان کرد: نگاه ما تک محصولی نیست که چه اثری با چه کارگردانی جلو می‌رود و بیشتر سراغ تلفیقی از کارگردانان قدیمی‌تر و کارگردانان جوان رفته‌ایم که از میان جوانان بخش اعظم آن‌ها کار اولی هستند.
وی درباره موضوعاتی که قرار است به آن‌ها بپردازند و نحوه پرداخت بیان کرد: حتماً یکی از سیاست‌هایی که طراحی می‌کنیم این است که روایت تاریخ را درست انجام دهیم چه حال حاضر و چه گذشته هر جا سکوت کرده‌ایم اشتباه کردیم. باید روایت خودمان را درست ارائه کنیم. «آقازاده» از آن روایت‌هایی است که درست انجام شده، همین اتفاق را در فیلم سینمایی «مسیح؛ پسر مریم» هم خواهید دید.
مدیر مرکز فیلم و سریال اوج درباره اینکه تا چه حد سراغ موضوعات روز و ملتهب مثل «آقازاده» می‌روند عنوان کرد: آثاری مثل سریال «آقازاده» و مثل «مسیح؛ پسر مریم» باز هم خواهیم داشت.
وی در پایان درباره سریال «صدام» که پیش از این خبر نگارش آن ارائه شده بود اظهار کرد: متن «صدام» ریزه‌کاری‌هایی دارد که باید نهایی شود و به این فکر می‌کنیم بستر پخش داخل ایران باشد یا خارج از ایران.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *