14:19

انسیه شاه‌حسینی با ابراز امیدواری از اینکه فیلم جدیدش در جشنواره فجر امسال باشد، گفت: «به کودکان شلیک نکنید» مصداق حرف‌ها و اهداف مدیران جدید است.
شاه‌حسینی که اخیرا عضو شورای کمیته اخلاق حرفه‌ای سینما شده، در گفت‌وگویی با ایسنا از تلاش برای ساخت فیلم «به کودکان شلیک نکنید» و جذب حمایت مالی مدیران جدید سینما خبر داد.
او بیان کرد:‌ هشت سال صبر کردم که بتوانم این فیلم را بسازم و الان همه چیز آماده است، فقط منتظریم آقایان بودجه دهند. «به کودکان شلیک نکنید» آنقدر کار قشنگی است که ارزش دارد منتظر بمانیم چون مسئله روز است و داستانش کهنه نمی‌شود.
کارگردان فیلم‌های «زیباتر از زندگی» و «شب بخیر فرمانده» با اشاره به اینکه پیش‌تر پروانه ساخت برای این فیلم گرفته است، ادامه داد:‌ دولت قبلی می‌گفت که ساخت این فیلم در اولویت‌هایش نیست ولی خوشبختانه گروه جدید همراه است و من پس از خدا به مساعدت این گروه جدید ارشاد خیلی امیدوارم، بویژه آنکه خود رییس سازمان سینمایی -محمد خزاعی- هم دغدغه فیلم‌هایی از این جنس را دارد؛ بنابراین مسلما گروه جدید حمایت بیشتری از این فیلم که در رابطه با محور مقاومت است خواهد داشت. من فکر می‌کنم «به کودکان شلیک نکنید» در راستای اهداف مدیران جدید است منتها گویا هنوز بودجه‌ای ندارند ولی قول‌هایی برای حمایت گرفته‌ام تا اگر بودجه برسد کار را شروع کنیم.
شاه‌حسینی با بیان اینکه فیلمش یک اثر اکشن و در عین حال شاعرانه است، افزود: قصه فیلم در عراق اتفاق می‌افتد و حرف روز دنیاست. همچنین مصداق حرف‌هایی است که از مدیران جدید می‌شنوم. ان‌شاءالله در جشنواره فجر امسال چنین فیلمی داشته باشیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *