10:13

یکی از عکاسان پیشکسوت کشورمان با انتقاد از اقدامات اخیر شهرداری منطقه ۹ در حوزه پارکینگ مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی خواستار رسیدگی مدیران عالی رتبه شهری در این زمینه شد.
به گزارش مهر، محمد علی جدید الاسلام از عکاسان پیشکسوت کشورمان که دبیری برگزاری همایش یک روزه دانشجویان عکاسی در مجموعه برج آزادی را نیز را به عهده داشت، با اشاره به اخلال در برگزاری این رویداد هنری به دلیل مشکلات اخیر پیش آمده در پارکینگ ضلع شمال غربی برج آزادی توضیح داد: متاسفانه به دلیل اقداماتی که اخیراً از سوی شهرداری منطقه ۹ برای تخریب پارکینگ برج آزادی به بهانه ایجاد فضای سبز صورت گرفته موجب شد که این همایش با تاخیر زمانی زیادی برگزار شود. چرا که بسیاری از شرکت کنندگان در برنامه به دلیل اختلالاتی که اخیراً در پارکینگ برج به وجود آمده زمان زیادی را صرف کردند تا بتوانند در محل و فاصله دورتری از برج پارکینگ پیدا کنند.
وی با اظهار تاسف از ایجاد اختلال در فرآیندهای فرهنگی پیرامون مجموعه‌های ملی – فرهنگی کشور بیان کرد: مجموعه برج آزادی و موزه عکاسی برج آزادی، مجموعه‌ای تخصصی و ممتاز است و این باعث تاسف است که در پی یک مدیریت ضعیف شهری، در روز ملی موزه، هنرمندان و بازدیدکنندگان از یک مجموعه فرهنگی محروم شده‌اند.
جدیدالاسلام افزود: من بزرگترین مجموعه شخصی دوربین‌ها و تجهیزات عکاسی‌ام را به برج آزادی منتقل کرده‌ام و خوشحالم که بزرگترین موزه عکاسی خاورمیانه یا شاید جهان را به نام ایران پدید آورده‌ام، ولی این شایسته نیست که مدیریت شهری نه تنها حمایتی نکند، بلکه موجب اخلال در بازدید گردشگران و شهروندان تهرانی شود.
جدیدالاسلام افزود: این اتفاقات در تصرف پارکینگ اختصاصی برج و تبدیل آن به فضای سبز بدون توجه به حیات فرهنگی برج آزادی یک فاجعه است و اینکه چرا مورد توجه و عکس‌العمل جدی متولیان امر نمی‌شود، جای تعجب است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *